خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیراز:

برای تکمیل پرژه زیرگذر رکن آباد باید آب منطقه‌ای پای کار بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۱۰

پس از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پیمانکار با لوله ۵۶ اینچی آب شرب شیراز که از سد درود زن تامین می شود برخورد می کند که با گذشت بیش از ۲ سال از این اتفاق هنوز انتقال لوله توسط آب منطقه ای صورت نگرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیراز گفت: برای تکمیل پرژه زیرگذر رکن آباد که چندین سال از بلاتکلیفی آن می گذرد، باید آب منطقه ای پای کار بیاید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی مسعودی ظهر امروز دوشنبه ۱۲ خرداد در حاشیه بازدید فرماندار شیراز از شهرک رکن آباد اظهار داشت: پروژه زیرگذر شهرک رکن آباد به عنوان یک پروژه مهم و تاثیرگذار در این منطقه تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که متاسفانه ادامه کار به دلیل عدم همکاری آب منطقه ای بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: پس از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پیمانکار با لوله ۵۶ اینچی آب شرب شیراز که از سد درود زن تامین می شود برخورد می کند که با گذشت بیش از ۲ سال از این اتفاق هنوز انتقال لوله توسط آب منطقه ای صورت نگرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیراز، با اشاره به اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی میزان پیشرفت پروژه در سال ها قبل ابراز داشت: اگر در آن زمان سازمان آب منطقه ای همکاری کرده بود این پروژه با ۷۰۰ میلیون تومان به پایان می رسید امام عدم همکاری آنها باعثشده در صورت جابجایی لوله مورد نظر ما به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز داشته باشیم.

مسعودی تصریح کرد: سازمان آب منطقه ای در گذشته عدم انتقال لوله آب را هزینه بر بودن آن اعلام کرده است.

وی ادامه داد: هر زمان که آب منطقه ای نسبت به انتقال این لوله اقدام کند ما ظرف مدت یک‌ماه پروژه را تحویل می دهیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیراز همچنین در پاسخ به اظهار نظری مبنی بر غیرکارشناسی بودن این پروژه تصریح کرد: این پروژه غیر استاندارد نیست و برای احداثآن بر اساس ضوابط ایمنی راه‌ها عمل شده است.

گفتنی است طولانی شدن پروژه زیرگذر رکن آباد یاعثنارضایتی و اعتراض اهالی منطقه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز