خبرگزاری کار ایران

با اشراف دفتر آیت الله مکارم شیرازی؛

مرکز علمی کاربری غدیر شیراز در رشته مداحی دانشجو می پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۴۸

مداحی های بی سروسامان و ورود افراد بدون صلاحیت درحوزه تبلیغ دین از آفت های فراروی نشر تعالیم اسلامی است / شهریه دانشجویان این مرکزعلمی کاربردی نصف شهریه مصوب دانشجویان درسایر مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی است و نصف دیگر به صورت یارانه از سوی دفتر آیت الله مکارم شیرازی تامین می شود.

مدیرمرکزآموزش علمی کاربردی غدیر شیراز از موافقت دانشگاه جامع علمی کاربردی با راه اندازی رشته مداحی در مرکز علمی کاربری غدیر شیرازخبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت الاسلام محمد شریفانی، امروز دوشنبه در یک نشست خبری در شیراز ضمن بیان این مطلب افزود: مداحی های بی سروسامان و ورود افراد بدون صلاحیت درحوزه تبلیغ دین از آفت های فراروی نشر تعالیم اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که مرکز علمی کاربردی غدیر تحت اشراف دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید فعالیت می کند، بیان داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با آغاز فعالیت مرکزعلمی کاربردی غدیر شیراز از ابتدای سال تحصیلی آینده موافقت کرده است.

شریفانی ادامه داد: براین باورهستیم که شغل این نیست که فردی حتما دراداره ای مشغول به کار شود، بلکه این شغل می تواند فعالیت درحوزه تبلیغ دین باشد که ممکن است گاه از نظر درآمدی، آسایش فکری و آزادی عمل نسبت به کارهای دولتی بهتر باشد.

وی گفت: موسسه غدیر در ۱۲ سال گذشته زیرنظر آیت الله مکارم شیرازی مشغول فعالیت است و با سپری کردن روال اداری به مرکز آموزش علمی کاربردی ارتقا یافته است.

شریفانی اظهارکرد: این مرکز از مهرامسال در رشته های تفسیر و مفاهیم قرآن، تربیت مربی قرآن، امام شناسی، تربیت مبلغ قرآن، تفسیر کامل قرآن و نهج البلاغه، سبک زندگی، مداحی، تدبر در قرآن و حفظ موضوعی هزار آیه درهزار موضوع از آقایان و بانوان علاقه مند درهرسنی دانشجو می پذیرد.

وی اظهار کرد: شهریه دانشجویان این مرکزعلمی کاربردی نصف شهریه مصوب دانشجویان درسایر مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی است و نصف دیگر به صورت یارانه از سوی دفتر آیت الله مکارم شیرازی تامین می شود.

مدیرمرکز آموزش علمی کاربردی غدیر شیراز گفت: در استان فارس سالانه حدود ۱۰۰ هزار نفر به زیارت عتبات عالیات درعراق و همچنین حدود ۳۰ هزار نفرهم به حج عمره مشرف می شوند.

شریفانی افزود: پاسخ به نیازهای این جمعیت گسترده از زائران و افزون براین برپایی هزارمحفل قرآنی در خانه های مردم فارس، نیازمند تربیت و آموزش مربیان و مبلغان است و به طور طبیعی، در بهره گیری از نیروها برای راهنمایی زائران اولویت با آموزش دیدگان دراین گونه مراکز خواهد بود.

وی اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی دارای فضای فیزیکی جالب و جذاب با امکانات خوب و به روز آموزشی و بهره مند از کتابخانه با ۳۰ هزار جلد کتاب تخصصی و همچنین به مرکزآموزش رایانه ای مجهز است و کار ساخت یک مسجد بسیار زیبا و منحصر به فرد در مجاورت آن نیز در یک سال آینده به پایان می رسد.

وی گفت: حوزه علمیه و بزرگترین تالار قرآن کشور با ظرفیت دو هزار صندلی و مهد کودک از دیگر ظرفیت های در نظر گرفته شده درطرح جامع مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز