خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در دیدار با مدیران تامین اجتماعی استان:

فعالیت‌های تامین اجتماعی، موجب امید مردم به آینده و دلبستگی به نظام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۱۲

مفهوم دولت رفاه سال‌ها است که در کشورهای پیشرفته دنیا، مورد توجه قرار گرفته است و در کشورمان نیز سازمان تامین اجتماعی خدمات گسترده‌ای را به افراد تحت پوشش ارائه می دهد.

استاندار فارس گفت: فعالیت‌های گسترده و حمایتی تامین اجتماعی می‌تواند موجب امید مردم به آینده و دلبستگی بیشتر به نظام جمهوری اسلامی باشد.
به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، دکتر سید محمد احمدی ظهر امروز، یکشنبه، ۲۲ تیر ماه، در دیدار با مدیران بخش‌های مختلف تامین اجتماعی استان، که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مفهوم دولت رفاه سال‌ها است که در کشورهای پیشرفته دنیا مورد توجه قرار گرفته است و در کشورمان نیز سازمان تامین اجتماعی خدمات گسترده‌ای را به افراد تحت پوشش ارائه می‌دهد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به گسترگی این استان و مشکلات فراوان آن در حوزه خدمات درمات درمانی و تامینی، افزود: نتیجه عملکرد همه مدیران باید جلب رضایت مردم باشد و انتظار داریم خدمات تامین اجتماعی در فارس گسترش بیشتری پیدا کند.
وی با بیان اینکه تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی در استان فارس وجود دارد که تناسبی با تعداد افراد تحت پوشش ندارد، خاطر نشان کرد: تعداد درمانگاه‌های تامین اجتماعی در مقایسه با شهرستان‌های فارس ناچیز است و موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.
استاندار فارس با اشاره به اینکه شکایات اندکی از عملکرد تامین اجتماعی به مدیریت ارشد منتقل شده است، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان این سازمان، تاکید کرد: افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در زمان بیکاری و بیماری نباید دغدغه دریافت خدمات داشته باشند.
دکتر احمدی همچنین خواستار ارتباط بیشتر تامین اجتماعی با مجمع نمایندگان فارس به منظور پیشبرد سریع‌تر برنامه‌های خدماتی این سازمان در استان شد.
در این دیدار مدیران تامین اجتماعی فارس گزارشی از وضعیت ارائه خدمات در بخش بیمه و درمان ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز