خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

شهرک رکن آباد مورد توجه ویژه شهرداری است

کد خبر : ۱۸۶۰۲۴

یجاد یک فرهنگسرا در منطقه رکن آباد در دستور کار شهرداری شیراز است و هم اینک امور مربوط به جانمایی و تامین زمین برای احداثاین فرهنگسرا در حال پیگیری است.

شهردار شیراز گفت: در سال گذشته ۴۰ قطعه زمین برای احداثمسجد و حسینیه در شیراز اختصاص یافته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا پاک فطرت، شامگاه دیروز یکشنبه، ۲۲ تیر ماه، در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شهرک رکن آباد که با حضور آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همراه بود، بیان کرد: این مساجد و حسینیه‌ها با مشارکت مردم و خیران، انشاءالله ساخته خواهد شد.
وی افزود: شهرک رکن آباد، مورد توجه شهرداری شیراز است و به زودی پارک بزرگی دراین منطقه به بهره برداری می‌رسد.
علیرضا پاک فطرت اظهار داشت: همچنین ایجاد یک فرهنگسرا در منطقه رکن آباد در دستور کار شهرداری شیراز است و هم اینک امور مربوط به جانمایی و تامین زمین برای احداثاین فرهنگسرا در حال پیگیری است.
او ادامه داد: در سه سال گذشته نیز بهترین سالن ورزشی و همچنین ایستگاه آتش نشانی استاندارد در منطقه رکن آباد ایجاد شده است و در صدد هستیم زمین مناسب برای زمین فوتبال با چمن مصنوعی در این منطقه مهیا کنیم.
شهردار شیراز گفت: این شهرداری همچنین بیش از ۱۰۰ میلیون ریال به موسسه خیریه تلاش که در منطقه رکن آباد فعال است کمک مالی کرده است.
علیرضا پاک فطرت در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه فرهنگی دشمن و فعالیت برخی از فرقه‌های ضاله اشاره کرد و بیان داشت: باید با انجام کارهای فرهنگی و آموزش آموزه‌های دینی به جامعه و به ویژه جوانان، با اهداف شوم دشمنان مقابله و توطئه‌های آن‌ها را خنثی سازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز