خبرگزاری کار ایران

سید احمدرضا دستغیب:

کار کمیته امدادامام خمینی(ره) ارزشمندو ستودنی است

کد خبر : ۱۸۷۷۹۳

علاوه بر خدمات و فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) مردم و خیرین هم باید با مشارکت و تلاش خود برخی از مشکلات را حل کنند.

نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در حاشیه دیدار با دو خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در قالب طرح مفتاح الجنه اظهار داشت: کار کمیته امداد امام(ره) ارزشمند و ستودنی است و اگر این نهاد نبود همین مراقبت وسرکشی هم انجام نمی‌شد.

سید احمدرضا دستغیب گفت: علاوه بر خدمات و فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) مردم و خیرین هم باید با مشارکت و تلاش خود برخی از مشکلات را حل کنند.

وی با بیان این که دو موضوع مسکن و اشتغال ازاهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: امر اشتغال باید در اختیار دولت و کمیته امداد امام(ره) قرار بگیرد اما در موضوع مسکن مردم و خیرین باید مشارکت جدی داشته باشند تا این مشکل برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیته امداد امام(ره) قدری هم باید محیطی کار کند تا زمینه آشنایی مردم را با مشکلاتی که وجود دارد و فقری که در جامعه هست را فراهم کند.

دستغیب در بخش دیگری از سخنانش به موضوع فقر در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: فقر حاصل اتفاقات زیادی از جمله اعتیاد، نبود شغل مناسب، اختلافات خانوادگی و بعضا هم برخی از قضا و قدرها از جمله فوت سرپرست خانوار است که همه این اتفاقات دست به دست هم می دهد تا پدیده مهاجرت و به تبع آن به وجود آمدن این مشکلات در کلان شهر شیراز شود.

وی خاطر نشان کرد: مقرر شد یک مرکز نیکوکاری در شاهچراغ راه اندازی شود تا مشکلات و خواسته های ۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در این محدوده پیگیری و حل شود.

نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره نقش مجلس در رفع فقر در جامعه گفت: مجلس در همه زمینه ها ورود پیدا می کند و بسترها را زمینه سازی می کند که در بحثکمیته امداد امام(ره) با توجه به روکود و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد تلاش می شود تا اعتبارات افزایش داشته باشد.

دستغیب به نمایشگاه دستاوردها و تولیدات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس که در حاشیه جشن رمضان برگزار شده است، اشاره کرد و گفت: کار بسیار ارزشمندی صورت گرفته است ولی ممکن است بعضی از این تولیدات بازار نداشته باشد و مقداری هم سرمایه گذاری جدی تر می طلبد.

وی تاکید کرد: برخی از تولیدات و محصولات باید از حالت سنتی خارج بشوند و چیزهای تولید بشود که ارزش افزوده بالای دارد.

گفتنی است سید احمدرضا دستغیب همراه با علی الهیاری مدیر کل، عباس شکری معاون حمایت سلامت و حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین مرات رسولی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز از منزل دو نفر از زنان سرپرست خانوار در محدوده حرم مطهر شاهچراغ بازدید و از نزدیک با آنان دیدار و گفت وگو کرد و همچنین هدایایی نیز به این دو خانواده اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز