خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

شأن خبرنگار و مطبوعات، تمجید و ثناگویی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۸۳

روز خبرنگار زمانی برای تجلیل از کسانی است که هر لحظه چشم بینا و زبان گویای جامعه اند.

شهردار شیراز گفت: روز خبرنگار زمانی برای تجلیل از کسانی است که هر لحظه چشم بینا و زبان گویای جامعه اند.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، پ علیرضا پاک فطرت در آستانه ۱۷ مرداد با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: جامعه بدون رسانه یک جامعه غیرمدنی و فاقد آزادی بیان محسوب می‌شود.
وی با تأکید بر اصل پرسشگری در میان خبرنگاران، اضافه کرد: شأن خبرنگار و مطبوعات و در کل رسانه، تمجید و ثناگویی نیست.
شهردار شیراز با بیان اینکه فعالان این عرصه نباید در نقدهای خود از دایره انصاف خارج شوند، افزود: نقد منصفانه و بیان واقعیت ها می تواند مسئولان را در رسیدن به تصمیم صحیح یاری دهد.
وی افزود: در دنیای مدرن رسانه، خبرنگاری شغل و حرفه ای است که فرهنگ‌سازی می‌کند و با انعکاس مشکلات و موانع موجود در جامعه، زمینه‌ی آگاهی مردم و نیز مسئولان را فراهم می کند.
وی با تصریح اینکه نقش و جایگاه خبرنگار هر روز بیش از روز قبل آن پر رنگ می شود، گفت: رسانه ی قانونمند می‌تواند با اطلا‌ع‌رسانی درست، به موقع و هدفمند در مواردی حتی موثرتر از دانشمندان، هنرمندان و… عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز