خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار فارس در امورجوانان و ورزش:

بزرگترین دغدغه خانواده‌های ایرانی، مشکل اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۸۸

تمرکز ویژه در بحثایجاد اشتغال می تواند هویت ایرانی اسلامی جوانان ایرانی را بارور تر از گذشته کند.

مشاور جوانان استاندار فارس با اشاره به ادغام دو حوزه ورزش و جوانان گفت: تلاش استاندار فارس به حداقل رساندن فاصله بین این دو حوزه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، بهزاد حاجات نیا ادامه داد: نگاه استاندار فارس به اداره ورزش و جوانان نگاهی تک قطبی نیست.

وی در عین حال بزرگترین دغدغه این روزهای خانواده های ایرانی را مشکل اشتغال دانست و افزود: متاسفانه تاکنون نگاه جدی به تدوین یک طرح علمی برای مرتفع کردن این مشکل در استان نشده است.

مشاور جوانان استاندار فارس به تشکیل مجمع خیران اشتغال و حمایت استاندار از تشکیل این مجمع و همچنین استفاده از ظرفیت خیران در این حوزه اشاره کرد و گفت: حوزه ورزش، زمینه بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در استان است.

وی ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها و بزهکاری‌های اجتماعی را بیکاری دانست و افزود: تمرکز ویژه در بحثایجاد اشتغال می تواند هویت ایرانی اسلامی جوانان ایرانی را بارور تر از گذشته کند.

به اعتقاد حاجات نیا با فرهم کردن زمینه رشد و نمو هویت ایرانی اسلامی جوانان می توان شاهد شکوفایی استعدادهای این قشر از جامعه در حوزه های مختلف باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز