خبرگزاری کار ایران

دبیر مرکزی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی منطقه جنوب:

اگر امورات جامعه با تدبیر پیش برود توسعه محقق می شود

کد خبر : ۱۹۶۳۶۴

جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی جریانی است که بر اساس گفتمان تدبیر و توسعه با رویکرد اعتدال گرایانه در تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر پایه اعتقاد نهادین به اصول انقلاب اسلامی و حرکت در چارچوب قانون اساسی کشور و احترام به اراده و تصمیم ملت ایران شکل گرفته است.

یاسایی فرد گفت: دولت تدبیر و امید در جهت منافع هیچ گروه، حزب یا جریان سیاسی حرکت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جلال یاسایی فرد قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر امورات جامعه با تدبیر پیش برود قطعاً توسعه را به همراه خواهد داشت.

دبیر مرکزی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی منطقه جنوب با اشاره به فعالیت های این جبهه گفت: جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی جریانی است که بر اساس گفتمان تدبیر و توسعه با رویکرد اعتدال گرایانه در تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر پایه اعتقاد نهادین به اصول انقلاب اسلامی و حرکت در چارچوب قانون اساسی کشور و احترام به اراده و تصمیم ملت ایران شکل گرفته است.

وی افزود: این جبهه در راستای دستیابی به توازن پایدار مبتنی بر رهیافت نوین در حیات سیاسی و اجتماعی کشور برای سربلندی و عزت مردم ایران در سطح جهان به عنوان جامعه ای پویا و ملتی توانمند با تکیه بر هویت ایرانی قدرتمند تشکیل یافته است.

وی تلاش در جهت گسترش و توسعه مشارکت های مردمی با رویکرد اعتدال گرایانه، تلاش در جهت توسعه سیاسی و فرهنگی، تلاش در جهت گسترش و توسعه عدالت اجتماعی، تلاش در جهت توسعه و رشد اقتصادی، تلاش در جهت تقویت همدلی، وفاق و وحدت ملی در راستای امنیت پایدار و نهادینه سازی جامعه مدنی مبتنی بر مردم سالاری دینی را ازجمله راهبردها و خط مشی های جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی برشمرد.

این فعال سیاسی ادامه داد: همکاری با سازمان های مردم نهاد برای رسیدن به اهداف گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در جهت ارتقا رفاه عمومی، دفاع از حقوق شهروندی و صیانت از محیط زیست، گسترش آگاهی های سیاسی با هدف رسیدن به بلوغ سیاسی و فرهنگی جامعه با رویکرد احترام به عقاید مخالف، نقدپذیری و مشارکت پذیری، نیل به سوی جامعه ای پایدار مبتنی بر معنویت، عدالت و آزادی از دیگر راهبردها و خط مشی های جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی است.

یاسایی فرد در ادامه با بیان اینکه اگر امورات جامعه با تدبیر پیش برود قطعاً توسعه را به همراه خواهد داشت، یادآور شد: دولت توسعه گرا باید با تدبیر امور را به پیش ببرد تا امید در جامعه زنده شود و رضایت مندی حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه بدون شک دولت یازدهم از جمله دولت های خوشنام در تاریخ ایران خواهد ماند، متذکر شد: دولت تدبیر و امید در پست های کلان ملی و استانی از نیروهای مجرب یا جوان تحصیلکرده استفاده کرده تا با بهره وری از تجربه ها، دانش و نیروی جوانی بتواند از وضعیت ضد توسعه دولت قبل فاصله گرفته و قطار توسعه ایران را به ریل بازگرداند.

دبیر مرکزی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی منطقه جنوب با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به حزب، گروه و یا دسته خاصی تعلق ندارد، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های دولت تدبیر و امید این است که این دولت خود را متعهد می‌داند که حول محور ولایت و در چارچوب منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و با بهره‌گیری از توان تمام گروه‌ها حتی گروه‌های مخالف با دولت و حرکت در چارچوب رفتار انسانی در مسیر قانون حرکت کرده و چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور را دنبال کند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در جهت منافع هیچ گروه، حزب و یا جریان سیاسی حرکت نمی‌کند بلکه مهمترین هدف این دولت، تحقق آرمان های رهبر معظم انقلاب، خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات و دغدغه های آنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز