خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبر داد:

افتتاح ۱۲۰پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی

کد خبر : ۱۹۶۷۳۸

شهردار شیراز از افتتاح ۱۲۰پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک در این کلانشهر خبر داد.

شهردار شیراز از افتتاح ۱۲۰پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه این پروژه‌ها در راستای افزایش رفاه شهروندان در مباحثترافیکی، منظر شهری و فرهنگی انجام شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها با حضور مسئولین استانی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان بطور رسمی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه تقاطع ۳سطحی ستارخان - مطهری و سختی‌هایی که این پروژه در اجرا به لحاظ وجود معارض و تأسیسات زیرزمینی داشت، گفت: این طرح بزرگ عمرانی با نور‌پردازی زیبا تقدیم شهروندان فهیم شیرازی می‌شود که امیدواریم به کام همه همشهریان گوارا باشد.

علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه این پروژه با هزینه ۲۲۹میلیارد ریال در تملک و اجرا در ۲۴ماه ساخته شده است، افزود: این پروژه بطوری که بیشتر دسترسی‌ها را مرتفع خواهد کرد به بهره برداری کامل می‌رسد.

شهردار شیراز به پروژه پل چپگرد ابوذر غفاری بر روی پل رضوان با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: منظر شهری در این بخش از شهر که در جنوب جغرافیایی کلانشهر شیراز قرار دارد با اجرای این پروژه و طرح‌های دیگر که سال گذشته تقدیم شهروندان شد، شرایط بهتری نسبت به قبل یافته است.

علیرضا پاک فطرت تصریح کرد: همانطور که از ابتدای خدمت به عنوان شهردار شیراز تأکید کرده بودم ورودی گلزار شهدا و فضای پیرامونی آن باید در شأن این عزیزان باشد؛ با حمایت شورای محترم شهر در قریب ۴ سال گذشته توانستیم شکل تازه‌ای به این نقطه از شهر بدهیم.

وی با تأکید بر ادامه حرکت به سوی محرومیت زدایی از نقاط کمتر برخوردار شهر بر ادامه ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح، بزرگراه‌ها، بوستان‌های شهری و… در تمامی مناطق شهر بر اساس مطالعات زیربنایی و با رویکرد عدالت محور تأکید کرد.

شهردار شیراز از ساخت بوستان‌های خانواده به عنوان پروژه‌هایی که به صورت الگو برای دیگر نقاط کشور درآمده است، یاد کرد و افزود: چهارمین بوستان خانواده شیراز در بولوار شهید مطهری در ۷۰هزار متر مربع در یکی از باغ‌های تملکی شهرداری به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه با هزینه ۱۰۵میلیارد ریال در تملک و اجرا ساخته شده است، افزود: باغ‌های خانواده با رویکرد صیانت از بنیان خانواده ساخته می‌شوند تا شهروندان روز کاملی را در محیطی امن با خانواده خود سپری کنند.

علیرضا پاک فطرت همچنین گفت: بیش از ۱۰۰پروژه دیگر شامل بهسازی محیط شهری، آسفالت معابر، لوله گذاری برای جمع آوری آب‌های سطحی، خرید تجهیزات آتش نشانی و نصب تندیس آتش نشان، ایستگاه آتش نشانی و… همزمان به بهره برداری می‌رسد.

شهردار شیراز اضافه کرد: خدمات رسانی مطلوب و قابل قبول به شهروندان از اهداف و برنامه‌های شهرداری شیراز است و امیدوارم در این راه از همراهی سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیز بهره‌مند شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز