خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه شیراز:

آگاهی ریشه‌های بدی و پلیدی را از بین می‌برد

کد خبر : ۱۹۷۲۰۰

همه تسهیلاتی که اکنون در زندگی مدرن از آن برخورداریم مرهون تلاش و خلاقیت نخبگانی است که در ایجاد دنیایی بهتر کوشیده‌اند.

رئیس دانشگاه شیراز گفت: همه تسهیلاتی که اکنون در زندگی مدرن از آن برخورداریم مرهون تلاش و خلاقیت نخبگانی است که در ایجاد دنیایی بهتر کوشیده‌اند.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، دکترمجید ارشادلنگرودی، چهارشنبه، ۲۹ مرداد، در اختتامیه المپیادهای بین‌المللی ریاضی، شیمی و آمار که در شیراز برگزار شد، گفت: آگاهی ریشه‌های بدی و پلیدی را از بین برده و تعصب‌های نسنجیده تاریخی و ملی را از میان برمی‌دارد.

ارشاد ادامه داد: کسب دانش و معلومات راه را برای نیک‌بختی انسان‌ها هموار کرده و موجب انقلاب علمی و صنعتی خواهد شد.

رئیس دانشگاه شیراز گفت: حضور در این نوع رقابت‌ها آشنایی با فرهنگ غنی کشورها را به‌دنبال خواهد داشت.

ارشاد با بیان اینکه کاش رقابت‌هایی در این سطح در محیط علمی دانشگاه‌ شیراز برگزار می‌شد، گفت: حضور شرکت کنندگان در المپیادهای علمی در فضای دانشگاهی، احساس بهتری را در آنان ایجاد می‌کرد.

رئیس دانشگاه شیراز نسبت به افزایش عمق دانش شرکت‌کنندگان در این المپیادها ابراز امیدواری کرد و گفت: تقابل دانش و علم به‌واسطه آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با یکدیگر زمینه ساز توسعه بین‌المللی دانش افراد و ملل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز