خبرگزاری کار ایران

معاون بر نامه‌ریزی استانداری فارس:

نقش ورزش در توسعه همه جانبه، نقش تاثیر گذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۸۰

ورزش از جمله مباحثی است که از دوران کودکی تا بزرگسالی و میانسالی و حتی کهولت به اشکال مختلف نظیر واحدهای درسی، فعالیت ورزشی و.. جزوء لاینفک زندگی بشری است.

معاون بر نامه ریزی استانداری فارس با بیان این مطلب که نقش ورزش در توسعه همه جانبه نقشی تاثیر گذار و بی بدیل است افزود: ورزش از جمله مباحثی است که از دوران کودکی تا بزرگسالی و میانسالی و حتی کهولت به اشکال مختلف نظیر واحدهای درسی، فعالیت ورزشی و.. جزوء لاینفک زندگی بشری است.

ّبه گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ساسان تاجگردون که در حاشیه دیدار با رییس فدراسیون و اعضای هیات رییسه هیات سوارکاری استان فارس سخن می گفت، افزود: متاسفانه در ادوار مختلف این مقوله پراهمیت دچار فراز و نشیب های فراوانی شده است.

وی بابیان این مطلب که مباحثعمرانی در دولت‌های مختلف در برخی مواقع ورزش را به حاشیه برده است، افزود: تشکیل وزراتخانه ای مستقل برای ورزش، نوید افزایش کارکرد عالمانه در قالب یک کار منسجم با کمک گرفتن از فدراسیون ها و هیات ورزشی را دارد.

تاجگردون فدراسیون سوار کاری را یکی از مهمترین فدراسیون های ورزشی کشور دانست و افزود: با توجه به تاکیدات فراوان دین مبین اسلام در خصوص ورزش سوارکاری، انتظار می رود این فدراسیون با برنامه ریزی دقیق خود بر ساختار جسمی و روحی افراد خصوصا جوانان تاثیر مثبتی گذارد.

وی دیدار مکرر استاندارفارس با روسای فدراسیون های ورزشی و همچنین انتخاب مشاور درامورجوانان و ورزش را نشانه اعتقاد دکتر احمدی به اهمیت مبحثورزش دانست و افزود: در فارس بستر مناسبی برای توسعه ورزش در بخش های مختلف وجود دارد.

معاون برنامه ریزی استانداری فارس، تمرکززدایی را یکی از فاکتورهای موفقیت در ورزش برشمرد و با تاکید بر لزوم گسترش ورزش سوارکاری در شهرستان های مختلف کشور و استان، آمادگی استان فارس را برای توسعه این ورزش اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز