خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد:

همزمان با هفته دولت ۳۹ پروژه عمرانی افتتاح می‌شود

کد خبر : ۱۹۷۹۸۹

نشست خبری فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان لامرد به مناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه در سالن شهید جنگ آور فرمانداری برگزار شد.

نشست خبری فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان لامرد به مناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه در سالن شهید جنگ‌آور فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، فرماندار شهرستان لامرد که یکی از سخنران این نشست بود با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پس از ۳۶ سال که از عمر آن می‌گذرد هنوز هم مورد هجمه‌های زیاد دشمن است اما همواره دشمن را با شکست مواجه کرده است.

محمود صفری در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب که هفته دولت امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است، افزود: هفته دولت را در حال تحریم دشمن گرامی می‌داریم و همانطور که رهبری هم تاکید داشته‌اند که مذاکره کنندگان؛ فرزندان انقلاب‌اند ولی ما دشمن خود را می‌شناسیم و آن‌ها هیچ وقت تسلیم اراده ما نخواهند شد.

وی در ادامه گفت: تیم مذاکره کننده در صحنه مذاکره با اقتدار، حرف خود را باقطعیت و بطور منطقی به دنیا، القا می‌کند و این مایه مباهات ما است.

فرماندار لامرد به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت در شهرستان لامرد اشاره کرد و افزود: ۳۹ پروژه در زمینه‌های مختلف بهداشت و درمان، بهسازی روستا‌ها، شهرداری، نوسازی مدارس و طرح‌های مخابراتی، آب و برق نیز با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان، کلنگ زنی و افتتاح می‌‌شود.

صفری در ادامه تصریح کرد: «راه زین الدین - کنار سیاه - کمشک»، «سیستم دیجیتالی در اشکنان و علامرودشت» و «کارخانه خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی» از مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که با حضور استاندار فارس به بهره برداری می‌رسند.

فرماندار لامرد با تشریح جزئیات پروژه‌ها در هفته دولت، گفت: بطور کلی چهار پروژه در شهرداری، دو پروژه در راه و شهرسازی، سه پروژه در بنیاد مسکن، نه پروژه در مخابرات، چهار پروژه در آبفای شهری، هفت پروژه در جهاد کشاورزی، دو پروژه در شبکه بهداشت و درمان، پنج پروژه در نوسازی مدارس و دو پروژه در بحثصدا و سیما و یک پروژه عشایری نیز افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.


در ادامه این نشست خبری، مسئولین ادارات به تشریح پروژه‌های مورد بهره برداری و کلنگ زنی در هفته دولت پرداختند و به تعدادی از سوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز