خبرگزاری کار ایران

با پیگیری نماینده عالی دولت در فارس؛

تعداد پروازهای خطوط هوایی از مبدا شیراز افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۵۲

موسوی ابراز امیدواری کرد تا با تلاش تمامی مسئولان، زیر ساخت‌های مناسبی برای توسعه حمل و نقل هوایی در استان فارس و بویژه شهر شیراز و در آینده ای نزدیک فراهم شود.

مشاور اجرایی استاندار فارس از افزایش تعداد پرواز‌های خروجی از شیراز به مقصد تهران، کیش، ساری و مشهد، با پیگری استاندار فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمود موسوی در این رابطه اظهار داشت: به دنبال بروز برخی مشکلات در تعدادی از خطوط هوایی شرکت‌های هواپیمایی و لغو برخی پرواز‌های داخلی و خارجی از مبدا فرودگاه بین الملل شهید آیت الله دستغیب شیراز و نارضایتی مردم و مسافران از کمبود پرواز‌ها، استاندار فارس شخصا موضوع را در جلسات مختلف پیگیری کرد و خوشبختانه نتایج قابل قبولی در این رابطه به دست آمده است.

وی ادامه داد: در جلسات نماینده عالی دولت یازدهم در فارس با مدیران شرکت‌های هواپیمایی در تهران، موضوع افزایش پرواز‌ها در برخی از مسیرهای پروازی مورد بررسی قرار گرفت و با پیگیری‌های دکتر احمدی در هفته جاری، تعداد ۳ پرواز از شیراز به تهران و ۳ مسیر دیگر کیش، ساری و مشهد اضافه شد.

موسوی افزود: استاندار فارس همچنین نیاز به امکانات محلی برای برقراری مناسب پروازهای مختلف را مورد تاکید قرار داده است و در این جلسات جهت سهولت و ایجاد امکانات محلی برای برقراری این پرواز‌ها مقرر شد همکاری‌های لازم صورت پذیرد.

مشاور اجرایی استاندار فارس در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تلاش تمامی مسئولان زیر ساخت‌های مناسبی برای توسعه حمل و نقل هوایی در استان فارس و بویژه شهر شیراز و در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز