خبرگزاری کار ایران

دربیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر؛

جشنواه تئاتر فارس، میزبان عزتالله انتظامی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۱۷

عزت الله انتظامی، بازیگر پر سابقهٔ تئاتر و سینمای ایران با اهالی تئاترفارس به نظاره بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر می‌نشیند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس با اشاره به اینکه عزت‌ا…انتظامی «عزت» سینمای ایران است، افزود: حضور این شیفته ودلداده صحنه تئا‌تر و سینمای کشور طی سالیان سال به قدری فاخر و دور از حاشیه‌های مرسوم بوده که از او شخصیتی فرا‌تر از یک بازیگر صرف در عرصه فرهنگ و هنر به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهزاد مریدی با تاکید بر اینکه جشنواه تئا‌تر فارس به تالار استاد دهلوی، ابوریحان وحافظ برگشت، تصریح کرد: عزت الله انتظامی، بازیگر پر سابقهٔ تئا‌تر و سینمای ایران به عنوان میهمان درطول جشنواره پورفسورکامیابی مسک، جمال اجلالی و محسن سراجی به عنوان داوران بخش رقابتی با اهالی تئاترفارس به نظاره بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر فجر استان فارس می‌نشینند.

وی زمان جشنواره یادشده را از ۱۹ لغایت ۲۱ شهریور ۹۳ با دوازده اثر نمایشی اعلام داشت و گفت: آیین پایانی جشنواره راس ساعت ۱۷ جمعه روز یادشده درتالار سبز مجموعه فرهنگی هنری حافظ با حضور شش گروه ازشیراز و تعداد شش اثر از شهرهای لارستان، فسا(دونمایش)، مرودشت، قیروکارزین و لامرد که در جشنواره بیست و پنجم به رقابت می‌پردازند با اعلام اسامی برگزیدگان در آیینی ویژه و تجلیل از پیشکسوتان تئاتراستان و کشور به کار خود پایان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: پذیرش گروه‌های تئا‌تر شهرستان از ساعت هفت بعد از ظهر، هیجدهم شهریورماه جاری انجام می‌شود و نمایش‌های پذیرفته شده در جشنواره امسال براساس امتیازبندی است و تئاتر خرده دروغ‌های شخصی به نویسندگی مجتبی حسینی قیری و کارگردانی محمد اسماعیل بلند گرامی از لارستان، کسوف به نویسندگی ایوب آقا خانی وکارگردانی ابوالفضل فرهادی از شیراز و کوه یخ به نویسندگی محمد رضا طاهری و کارگردانی محمد رضا طاهری ازفسا، ازجمله این آثارنمایشی است.

مریدی آیین پایانی جشنواره را ساعت ۱۷ جمعه ۲۱ شهریور ماه جاری در تالار سبز مجموعه فرهنگی اعلام داشت و ابرازکرد: اثرنمایشی مثبت ۱۸ به نویسندگی و کارگردانی هادی امامی مقدم از مرودشت، ورود خانم‌ها ممنوع به نویسندگی و کارگردانی محسن قانع فرد از شیراز، آن تن گونه به خاک نگذاشت به نویسندگی سید مهدی فرجامی و کارگردانی احمد وامق از فسا را از دیگر کارهای جشنواره امسال اعلام داشت.

مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی فارس گفت: تئا‌تر گرمو به نویسندگی وکارگردانی مجتبی حسینی قیری از قیر و کارزین، فاز، نول، اتصال به زمین به نویسندگی پوریا احمدی - پیمان زبرجدی وکارگردانی پوریا احمدی - آرمین حمدی پوراز شیراز ازجمله اجراهای بعدی است.

مریدی ابرازداشت: باهمان اولویت مورد اشاره به ترتیب؛ تئا‌تر زخم و نخ به نویسندگی و کارگردانی محمد هادی هاشم‌زاده از شیراز، کالبد شکافی یک میهمان به نویسندگی و کارگردانی عباس پر انداخته از لامرد، بی‌تنهایی مسافری در سرزمینی فراموش به نویسندگی رسول نقوی و کارگردانی حمیده مقدسی از شیراز، هزاره غزال به نویسندگی مجتبی امیری و کارگردانی حسین یزدیان از شیراز نیز ازجمله نمایش‌های راه یافته به بیست و پنجمین جشنواه تئا‌تر فجر استان فارس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز