خبرگزاری کار ایران

پیشرفت ۹۵درصدی احداثساختمان دانشگاه پیام نور سپیدان

کد خبر : ۲۰۳۶۸۶

رصورت تامین اعتبارات مورد نیاز، ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان اول مهر ماه قابل بهره برداری خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور سپیدان گفت: درصورت تامین اعتبارات مورد نیاز، ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان اول مهر ماه قابل بهره برداری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدجواد هاشمی اردکانی در جلسه روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور فارس در سپیدان افزود: ساختمان آموزشی واحد سپیدان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداثاست که امیدواریم با همت مسئولین استانی مهرماه شاهد افتتاح این ساختمان آموزشی در ابتدای مهرماه باشیم.

وی افزود: دانشگاه پیام نور واحد سپیدان از سال ۸۷ با دو رشته تحصیلی فعالیت خود را آغاز کرد که با همکاری مسئولین محلی و استانی در چند سال اخیر فعالیت آموزشی این واحد توسعه یافته و شمار رشته‌ها نیز به ۱۴ رشته و تعداد دانشجویان نیز به ۱۸۰۰دانشجو افزایش یافته است.

هاشمی اظهارداشت: با توجه به رسالت دانشگاه و همچنین وضعیت فرهنگی مناسب شهرستان، دانشگاه پیام نور در مسائل فرهنگی پیش قدم بوده و نقش مهمی در شهرستان ایفا می‌کند. همچنین ارتباطات مناسبی بین مسئولین شهرستان با دانشگاه وجود دارد که سعی کرده‌ایم از پتانسیل مسئولین برای تحقق اهداف دانشگاه استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز