خبرگزاری کار ایران

فرماندار گراش:

رشد و توسعه شهرستان گام بلند دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم گراش است

کد خبر : ۲۰۴۰۴۳

سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت جدی دولت شهرستان گراش را در مسیر توسعه همه جانبه و رشد متوازن قرار می دهد و از این فرصت باید به خوبی استفاده کرد.

فرماندار گراش در آیین بهره برداری از کارخانه تولیدی شن و ماسه شیخی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش، اصغر فرودی افزود: این کارخانه ظرفیت تولید ۱۳۰ تن شن و ماسه در ساعت و سالانه ۵۰ هزار تن را دارد و برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه رشدو توسعه شهرستان گام بلند دولت تدبیر و امید برای خدمت به مردم گراش است، خاطر نشان ساخت: سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت جدی دولت شهرستان گراش را در مسیر توسعه همه جانبه و رشد متوازن قرار می دهد و از این فرصت باید به خوبی استفاده کرد.

نماینده دولت در شهرستان گراش از شناسایی و کشف معاون در شهرستان خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده در دیدار با مسئولین استانی به زودی کار شناسایی و کشف معادن در شهرستان گراش اجرایی می شود و زمینه برای ایجاد سرمایه گذاری بخش خصوصی را هموار می کند.

فرودی استراتژی نظام اسلامی حمایت از سرمایه‌گذاری دانست و اضافه کرد: هرجا مردم با دولت همکاری کنند روند توسعه شتاب بیشتری می‌گیرد و هر جا مردم پای کار نباشند آهنگ توسعه و پیشرفت با کندی به صدا در خواهد آمد.

وی از حضور معاون استاندار در شهرستان گراش تقدیر کرد و افزود: امروز با تدبیر دولت و پیگیری و آینده نگری مدیریت ارشد استان امید در دل مردم زنده شده است و در جهت تحقق نیاز ها و رفع مشکلات مردم دولت در تلاش است.

فرماندار گراش افزود: در طرح شبکه گاز رسانی داخلی ناحیه صنعتی گراش ۷ کیلو متر لوله از جنس پلی اتیلن بکار رفته است.
وی گفت: با افتتاح این پروژه گاز رسانی واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی شهرستان گراش از نعمت گاز برخوردار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز