خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد:

تاثیرگذاری عملکرد شهرداری و شورا در جذب گردشگران خارجی به شیراز

کد خبر : ۲۰۵۵۶۳

طی سال‌های اخیر ثابت شد که می‌توان با تلاش مضاعف و رفع کاستی‌ها و مشکلات، نقش موثرتری در ارتقا جایگاه شیراز و رضایت‌مندی شهروندان ایفا کرد.

شهردار شیراز گفت: تلاش‌های انجام شده از سوی شهرداری و شورای شهر و بهبود فضای شهری نقش ویژه و تاثیر بسزایی در جذب گردشگران خارجی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت در جمع رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده شهید باهنر شیراز، گفت: نباید نقش تلاش‌های دولت در کاسته شدن تحریم‌های ناجوانمردانه اعمال شده علیه ایران و تاثیر این اقدامات بر رونق بخش‌های مختلف منجمله گردشگری را نادیده گرفت.

شهردار شیراز گفت: طی سال‌های اخیر ثابت شد که می‌توان با تلاش مضاعف و رفع کاستی‌ها و مشکلات، نقش موثرتری در ارتقا جایگاه شیراز و رضایت‌مندی شهروندان ایفا کرد.

وی با اعلام جایگاه دومی شیراز در اجرای پروژه های شهری پس از تهران، گفت: شیراز همیشه مورد توجه بوده است و اکنون با شرایط جدید بوجود آمده میتواند بهترین شرایط را تجربه کند.

شهردار شیراز در ادامه با اشاره به مکانیابی بسیار مناسب دانشکده باهنر که ۵۰ سال قبل انجام شده است، آمادگی مجموعه شهرداری را برای ارتقا جایگاه این دانشکده اعلام کرد.

وی افزود: شرایط علمی مناسب این دانشگاه موجب شده است شهرداری شیراز آمادگی کامل برای برگزاری دوره های حین خدمت برای دانشجویان این دانشگاه را داشته باشد.

علیرضا پاک‌فطرت با اعلام اینکه در هر بخشی از شیراز، دانشگاه، بیمارستان و اماکن عام‌المنفعه احداثشود، مورد اقبال شهروندان قرار می‌گیرد، افزود: همه باید برای رشد حداکثری نقاط کمتر برخوردار شهر به صورت عملی و نه شعاری، ورود کنند.

شهردار شیراز همچنین با تأکید بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی مورد تأیید مقام معظم رهبری در تمام بخشها، خاطرنشان کرد: شهرداری پیگیر ساخت مجتمع فرهنگی - مذهبی بزرگی در منطقه جنوبی شیراز و پس از انتقال کامل دارالرحمه به محل جدید است تا شرایط مناسبی برای بهره‌مندی شهروندان و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) از ارامگاه مطهر شهدا فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز