خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

جانبازان، اسوه های پایداری، ایثار و مقاومت برای بشریت هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۲۳

کارهایی که جانبازان در گذشته انجام داده اند و یا امروز انجام می‌دهند برای همه ما درس استقامت و فداکاری است.

استاندار فارس گفت: جانباران، اسوه های پایداری، ایثار و مقاومت برای تاریخ بشریت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، دکتر سید محمد احمدی، در آیین بدرقه کاروان جانبازان قطع عضو فارس صعود کننده به قله بل شهرستان اقلید افزود: کارهایی که جانبازان در گذشته انجام داده اند و یا امروز انجام می دهند برای همه ما درس استقامت و فداکاری است.

وی، خطاب به جانبازان گفت: شما اعضای بدن خود را در جنگ هشت ساله و در راه دفاع از اسلام، انقلاب و میهن خویش تقدیم کرده اید و با این کار خود در حقیقت فداکاری و وفاداری خود را به اثبات رسانده اید.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس افزود: برخی کارها و فعالیت هایی که امروز شما انجام می دهید را حتی بسیاری از افراد سالم هم اراده انجام آن را ندارند.

دکتراحمدی اظهار کرد: این حرکت و اقدام شما باید از طریق رسانه ها و خصوصا صدا و سیمای مرکز فارس منعکس شود تا همگان بدانند که کسی که اراده آهنین دارد هرگز از پا نمی نشیند.

۱۲۰ نفر از جانبازان قطع عضو استان فارس برای صعود به قله ۴۰۵۰ متری بل در شهرستان اقلید فارس با بدرقه استاندار فارس و جمعی از مسؤلان عازم اقلید شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز