خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس:

چرخ زندگی مددجویان در حمل و نقل روستایی نیز سرعت گرفت

کد خبر : ۲۰۷۳۷۹

۳۶ دستگاه از این خودرو‌ها سمند و ۵۰ دستگاه نیز وینگل دو کابین بود که به مددجویان ساکن در روستاهای استان واگذار شده است.

در سال‌های اخیر و با توجه به رویکرد جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) در کشور که توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت است، مددجویان ساکن در روستا‌ها نیز از این خدمت بهره‌مند می‌شوند که در همین راستا و از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶ دستگاه خودرو سواری ویژه حمل و نقل وارد ناوگان حمل و نقل روستایی استان فارس شده است تا ضمن ایجاد اشتغال و استقلال اقتصادی خانواده‌ها از پدیده مهاجرت به شهر‌ها جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ظهر امروز سه شنبه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این نهاد با توجه به انگیزه، تجربه و معلومات مددجویان تحت حمایت برای آن‌ها در عرصه توانمندسازی ایجاد اشتغال می‌کند از سال گذشته تاکنون ۲۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بابت حمل و نقل روستایی به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

سهراب روستایی خاطر نشان کرد: ۳۶ دستگاه از این خودرو‌ها سمند و ۵۰ دستگاه نیز وینگل دو کابین بود که به مددجویان ساکن در روستاهای استان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ خودروی ون و ۵۰ خودروی تک کابین دیگر در راه است که به مددجویان واگذار خواهد شد، تصریح کرد: برای هر دستگاه خودرو سمند مبلغ ۱۵۰میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

روستایی افزود: برای خودروهای وینگل نیز بابت هر دستگاه مبلغ ۱۸۵ میلیون ریال تسهیلات از محل صندوق اشتغال نیازمندان و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی جمعا به مبلغ ۳۳۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای هر خودرو ۵۰ درصد تخفیفات گمرکی شامل شده است که با احتساب قیمت واقعی در بازار خودرو با ۲۷۵ میلیون ریال تخفیف واگذار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز