خبرگزاری کار ایران

صبح امروز، زنگ نمادین بازگشایی مدارس در گراش به صدا در آمد؛

فرماندار زنگ شروع سال تحصیلی را نواخت

کد خبر : ۲۰۷۳۹۱

صبح امروز زنگ نمادین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه راهنمایی پسرانه عالیان و دبیرستان دخترانه ام البنین(ع) با حضور فرماندار گراش، مدیرآموزش و پرورش و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان نواخته شد.

صبح امروز زنگ نمادین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه راهنمایی پسرانه عالیان و دبیرستان دخترانه‌ام البنین(ع) با حضور فرماندار گراش، مدیرآموزش و پرورش و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان نواخته شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی گراش، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان در این مراسم نمادین گفت: ۷۵۰۰ دانش آموز در همه مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه در ۷۱ آموزشگاه این شهرستان اول مهر به مدرسه می‌روند.

اصغر فرودی با بیان اینکه دانش آموزان ذخائر ارزشمند کشور هستند، اظهار داشت: تلاش و جدیت دانش آموزان در راه کسب علم و دانش می‌تواند کشور را در مسیر توسعه و تعالی قرار دهد و امروز ارتقاء سطح علمی مردم ضروری است.

اصغر فرودی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در باب علم آموزی گفت: امروز دانش آموزان جمهوری اسلامی در نبر علمی قرار دارند و اگر می‌خواهند عزت، اقتدار و استقلال خود را حفظ کنند باید از لحاظ علمی در درجه بالایی قرار بگیرند.

وی جهاد علمی را ادامه جهاد رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: دیروز رزمندگان اسلام با جانفشانی برای سرافرازی ملت ایران از هستی خود گذشتند و امروز دانش آموزان با کسب علم باید در ادامه همین راه تلاش کنند تا همیشه سرافراز و سربلند بمانند.

فرودی همچنین خواستار ایجاد محیطی شاداب و با طراوت در مدارس برای دانش آموزان شد.

فرماندار گراش در این مراسم با تقدیر از مدیران و معلمان آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، اولیا و مربیان تبریک گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز