خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی شهرداری شیراز در همایش سالانه روزنامه کار و کارگر:

مطالبات صنفی در کشور نیاز به بازنگری دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۱۹

نگاه بلندنظر رسانه‌ها نسبت قشر کارگر می‌تواند در ارتفاع سطح اجتماعی آن‌ها تأثیرگذار باشد.

نگاه بلندنظران رسانه‌ها نسبت قشر کارگر می‌تواند در ارتفاع سطح اجتماعی آن‌ها تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد فرخ‌زاده، که شامگاه چهارشنبه، نهم مهر در آئین گردهمایی سالانه سرپرستان روزنامه کار و کارگر کشور سخن می‌گفت با توجه به نقش رسانه‌ها در جامعه اظهار داشت: رسانه‌ها باید در حوزه آینده‌پژوهی پیش‌بینی‌هایی داشته باشند تا بتوانند نقش مؤثری نسبت به جامعه ایفا کنند.
وی باطرح این سؤال که چرا همیشه قشر کارگر باید در سطح پایین جامعه باشد و رشد و ارتفاع پیدا نکند، تصریح کرد: نگاه بلندنظران رسانه‌ها نسبت به آینده، در حل این مسئله می‌تواند بسیار راهبردی و هدایت‌کننده عمل کند.

فرخ‌زاده افزود: مطالبات صنفی در کشور نیاز به بازنگری دارد. همچنان که در حوزه نظارت، اجرا و قانون‌گذاری باید یک کار جدی صورت گیرد زیرا خانواده کارگری در کشور بسیار گسترده است.

معاون فرهنگی در شهرداری شیراز با اشاره به کم بودن حقوق کارگران بیان کرد: یک کارگر با حقوق ۶۷۰ هزار تومان در ماه برای گذران زندگی خود با مشکل مواجه است که همین امر باعثمی‌شود تا شرایط برای دشمنان و افراد سودجو فراهم شود و با تهدیدات فرهنگی به این قشر از جامعه آسیب وارد کنند.

او گفت: بحثتهدیدات فرهنگی مسئله بسیار مهمی است که از طریق رفع مشکلات اقتصادی می‌توانیم آن را کنترل کنیم تا باری به بار خانواده‌ها اضافه نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز