خبرگزاری کار ایران

مدیرحوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محدی(ع):

از پورتال جدید آستان مقدس احمدی و محمدی رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۶۴

در این پرتال طراحی‌های لازم، به نحوی صورت گرفته که علاقه‌مندان به خاندان اهل بیت(ع) بتوانند از سراسر جهان به پورتال آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) که به صورت سه زبانه دنیا می‌شود، دسترسی داشته و آن را مطالعه کنند.

مدیرحوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از رونمایی پورتال جدید آستان مقدس احمدی و محمدی در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت الاسلام محسن اسماعیل پور در حاشیه جلسه شورای معاونین افزود: در این پرتال طوری طراحی‌های لازم صورت گرفته که علاقه مندان به خاندان اهل بیت(ع) بتوانند از سراسر جهان به پورتال آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) که به صورت سه زبانه ترجمه می شود، دسترسی داشته و آن را مورد مطالعه کنند.

وی بیان داشت: در این پورتال افراد علاقه مند می توانند علاوه بر در جریان قرار گرفتن فعالیت های و فراخوان های آستان در زمینه های مختلف از طریق فضای مجازی به زیارت حضرت احمدبن موسی(ع) بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد شورای مشورتی در معاونت های مختلف آُستان خبرداد و افزود: بر اساس مصوبه شورای معاونین این کمیته ها موارد مختلف را پس از بررسی جهت تایید نهایی به شورای معاونین ارائه می کنند.

اسماعیل پور خاطرنشان کرد: با این طرح می توانیم روز به روز شاهد توسعه برنامه های مختلف فرهنگی در آستان مقدس باشیم.

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس مصوبه شورای معاوینن طرحی در جهت بهسازی و اجرای منظم نقاره خانه توسط معاونت اماکن تهیه و جهت تصویب به شورای معاونین ارائه می شود تا بتوانیم بهترین اجرای نقاره را که علاقه مندان زیادی نیز دارد اجرا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز