خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد:

به هلاکت رسیدن دو شرور سابقه‌دار توسط پلیس

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۸۰

فرمانده نیروی انتظامی فارس از به هلاکت رسیدن دو شرور در شهرستان کوار توسط نیروهای ناجا خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس از به هلاکت رسیدن دو شرور در شهرستان کوار توسط نیروهای ناجا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی بعدازظهر دوشنبه، ۲۱ مهرماه، در نشست خبری در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: افرادبه هلاکت رسیده، شرورهایی بودن که در روستای کندروان شهرستان کوار در سه سال اخیر رعب وحشت بسیاری را برای مردم آن منطقه ایجاد کرده بودند و مورد حمایت برخی از مردم نیز بودند.

رییس پلیس استان فارس با بیان این مطلب که این افراد شرور بسیار خطرآفرین شده بودند و سرقت‌های مسلحانه و چندین قتل در پرونده خود داشتند، بیان کرد: به هلاکت رسیدگان در اسفندماه سال گذشته، در یکی از روستاهای کوار، سرباز نیروی انتظامی را به شهادت رساندند و اخیرا نیز سرقتی مسلحانه در فیروزآباد انجام داده بودند.

او اضافه داد: همچنین این دو در آدم‌ربایی که در شیراز صورت گرفت و باعثشد که تعداد زیادی سکه به این افراد شرور پرداخت شود اما با اقدامات خوب پلیس آگاهی تعدادی از افراد این باند دستگیر شدند نیز حضور داشتند.

گودرزی ادامه داد: این دو نفر شرور به نام‌های مهدی و اسماعیل که سرکرده این باند بودند چندین قتل، فروش سلاح‌های پرقدرت و خطرناک، حمل نارنجک، تهدیدات مقامات مسئول و استفاده از عناوین نیروهای انتظامی ازجمله جرائم پرونده آن‌ها است.

او گفت: از سال ۸۵ تا سال ۹۱ این دو نفر فرد شرور پرونده‌های متعددی در رابطه با حمل مواد مخدر و شرارت‌های مختلف در دادگاه‌های شیراز و کوار داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان این مطلب که در چند ماه گذشته می‌توانستیم این افراد شرور را به هلاکت برسانیم، افزود: فقط برای اینکه جان مردم شهر در امان باشد این مأموریت را به تعویق انداختیم تا در فرصتی مناسب آن‌ها را به هلاکت برسانیم.

او با اشاره به اینکه یکشنبه شب گذشته، نیروهای پلیس دو کیلومتر را پیاده‌روی کردند تا به محل استقرار این افراد شرور رسیدند، تصریح کرد: سر شبکه این باند که دو نفر بودند توسط حرفه گرایی پلیس و عملیات سنگین به هلاکت رسیدند و پرونده آن‌ها بسته شد.

سردار گودرزی افزود: به دنبال این هستیم که افرادی را که با این باند همکاری داشتند در‌‌ همان محلی که شرارت کرده‌اند با همکاری دستگاه قضایی به سزای اعمال خود برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز