خبرگزاری کار ایران

حجت السلام سید ابراهیم رئیسی:

آمار و ارقام، نشان‌دهنده امنیت مطلوب استان فارس است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۲۸

بسیاری از پرونده‌های ورودی دادگاه‌ها در زمان مناسب رسیدگی می‌‌شود. زیرا با پرداختن به‌موقع به آن‌ها، می‌توان شاهد ارتقا هرچه بیشتر امنیت بود.

دادستان کل کشور گفت: آمار و ارقام گزارش‌شده از پرونده‌ها در استان فارس، نشان‌دهنده امنیت مطلوب در این استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، امروز، چهارم آبان ماه، در آئین معارفه دادستان شیراز بابیان اینکه شناخت حق، گرایش به‌حق و ایستادگی در راه حق و عدم گریز از حق، محورهای اساسی بیان‌شده در مورد حق در قرآن هستند، اظهار داشت: آنچه سبب می‌شود انسان به دنبال حق حرکت نکند، پیروی از هوای نفس است و این خود دلیل عدم رشد کمال انسان است. همچنان که پیروی از هوای نفس سبب می‌شود انسان حدود الهی را بشکند.

وی تصریح کرد: علم و دانش در راه شناخت حق بسیار مهم است. اما آنچه از آیات الهی استفاده می‌شود این است که تقوای الهی شرط شناخت حق است.

او افزود: بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌ها، محصول دروغ و برعکس جلوه دادن حق و باطل است.

رئیسی ادامه داد: یکی از بهترین راهکارهای کاهش جرائم، تلاش در جهت پیشگیری از بروز جرم است و همه در این زمینه مسئول هستند.

او با اشاره به اینکه یکی از وظایف دادستان احیاء یا دفاع از حقوق عامه است، عنوان کرد: بسیاری از پرونده‌های ورودی دادگاه‌ها در زمان مناسب رسیدگی می‌‌شود زیرا با پرداختن به‌موقع به آن‌ها، می‌توان شاهد ارتقا هرچه بیشتر امنیت بود.

دادستان کل کشور اضافه کرد: آمار و ارقام گزارش‌شده از پرونده‌ها در استان فارس، نشان‌دهنده امنیت مطلوب در این استان است.

به گزارش ایلنا، در این مراسم طهماسب یزدانیان، به‌عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شیراز معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز