خبرگزاری کار ایران

جعفر قادری مطرح کرد:

دو میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی به مناطق روستایی شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۸۵

تلاش جهت رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی ازمناطق روستایی، یکی از اولویت‌های کاری ما است و حضور مستمر و ارتباط بامردم و دهیاران و شوراهای اسلامی مناطق روستایی گواه این موضوع است.

نمایده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار پیگیری مسایل و موضوعات استانی و ملی توجه در رفع مسایل و رفع مشکلات و محرومیت زدایی ازمناطق روستایی از اولویت کاری ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جعفر قادری، صبح امروز، دوشنبه، ضمن بازدید از دهستان کوهمره سرخی بخش ارژن در جمع مردم این دهستان بااشاره به محرومیت‌های مناطق روستایی شهرستان شیراز، به‌خصوص دهستان کوهمره سرخی گفت: این منطقه، به‌دلیل شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن آن بامشکلات و کمبودهای زیادی مواجه شده و نیازمندتوجه و حمایت بیشتری است که مسوولین اجرایی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: ما در کنار پیگیری مسایل و موضوعات استانی و ملی، توجه خاصی هم به مناطق روستایی داریم وتلاش جهت رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی ازمناطق روستایی یکی از اولویت‌های کاری مااست و حضور مستمر و ارتباط بامردم و دهیاران و شوراهای اسلامی مناطق روستایی گواه این موضوع است.

سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس ازتخصیص دومیلیارد تومان از اعتبارات ماده ۱۸۰ به طرح‌های آبرسانی به مناطق روستایی شهرستان شیراز خبر داد و افزود: به منظورحل مشکل آبرسانی و ترمیم راه‌های روستایی شهرستان شیراز از اعتبارات ماده ۱۸۰ که دراختیارنمایندگان بوده، مبلغ دو میلیارد تومان به طرح‌های آبرسانی و یک میلیاردتومان هم به بهسازی و ترمیم راه‌های روستایی شهرستان شیراز اختصاص داده شده است.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس از آغاز رینگ دوم کمربندی شیرازسخن گفت و بیان داشت: با واگذاری آخرین قطعه اول کمربندی شیراز، حدفاصل پل فساتا آرامستان دریمه به پیمان کار و شروع عملیات زیرسازی و حفرتونل این مسیر، پیگیراحداثرینگ دوم کمربندی شیرازهستیم تا مراحل مطالعات وعملیات اجرایی آن آغاز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز