خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس:

فرمایشات آیت الله مکارم شیرازی مسیر راه را برای اداره صدا و سیمای فارس روشن کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۱۷

شبکه فارس اولین شبکه رادیویی و تلویزیونی ۲۴ ساعته کشور است که روزانه ۵۰ ساعت برنامه در شبکه استانی و دو ساعت در شکبه‌های مختلف سراسری تولید و پخش می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در چند سال گذشته، فرمایشات آیت الله مکارم شیرازی مسیر راه را برای اداره صدا و سیمای فارس روشن کرد و در این مدت تلاش کردیم که همواره پیرو رهنمودهای این مرجع تقلید باشیم و این امر با کمک، همکاری و حمایت حضرت آیت الله ایمانی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مجید کشفی شامگاه جمعه، ۹ آبان ماه، و درحضور آیت الله مکارم شیرازی گفت: شبکه فارس اولین شبکه رادیویی و تلویزیونی ۲۴ ساعته کشور است که روزانه ۵۰ ساعت برنامه در شبکه استانی و دو ساعت در شکبه‌های مختلف سراسری تولید و پخش می‌کند.

وی گفت: صدا، سیما، خبر و پژوهش ما در جشنواره‌های مختلف بر‌ترین کشور هستند حوزه سینگال رسانی ما در میان ۳۳ مرکز کشور بر‌ترین بر‌ترین‌ها شده‌اند و این حاصل تلاش همه همکاران در حوزه‌های مختلف بوده است.

کشفی افزود: ما ۸۰ درصد مخاطب رادیو و تلویزیون داریم و ۸۸ درصد از آن ابراز رضایت کردند.

مدیر کل صدا و سیمای فارس گفت: برنامه‌های ما با محوریت حرم سوم اهل بیت علیهم السلام می‌باشد که یک هویت جدیدی را به شهر شیراز بخشید.

وی افزود: توانسته‌ایم با ارتباط با شبکه‌های سراسری سومین حرم اهل بیت علیهم السلام را به سرتاسر دنیا معرفی کنیم.

کشفی افزود: در برنامه سازی توجه ویژه‌ای به مفاخر، علما و فضلا شده و تلاش کرده‌ایم با امکانات موجود نام فارس را همچنان بر قله افتخار نگه داریم.

مدیر کل صدا و سیمای فارس افزود: مجموعه صدا و سیما همواره از برنامه‌ها و بیانات حضرتعالی استفاده و بهره گرفته است و شما از روشن‌ترین چهره‌های کشور هستید که همواره در بحثپیشرفت‌های تکنولوژی بیانات مفیدی را ایراد می‌کنید.

وی با بیان اینکه فضای کنونی جامعه بسیار مسموم وآلوده است گفت امروز یک کودک و نوجوان اگر اراده کند می‌تواند هر آنچه را که از فضای مجازی بخواهد در اختیار گیرد و صدا و سیما باید با این هجمه دشمنان مقابله کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز