خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

نهضت احداثپارکینگ در شیراز ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۶۸

شهردار شیراز با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی نشاط به برنامه زمانبندی نزدیک می شود، بر بهره برداری ازاین پروژه تأثیرگذار تا پایان سال تأکید کرد.

شهردار شیراز با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی نشاط به برنامه زمانبندی نزدیک می‌شود، بر بهره برداری ازاین پروژه تأثیرگذار تا پایان سال تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علیرضا پاک فطرت در بازدید از پروژه در حال اجرای پارکینگ طبقاتی نشاط، گفت: با بهره برداری از این پارکینگ، بخشی از مشکل کمبود پارکینگ بولوار کریمخان زند مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به مقاومت بالای سازه‌ای و در نظر گرفتن اصل پدافند غیرعامل در این پارکینگ‌ها، اظهار داشت: پارکینگ‌های طبقاتی می‌تواند در مواقع بحران نیز فضاهای مناسبی در راستای مدیریت بحران باشد.

شهردار شیراز با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی نشاط در راستای روان سازی ترافیک در محور‌های زند، ساحلی و نشاط در حال اجرا است، افزود: این پارکینگ در ۱۱طبقه، با ظرفیت پارک ۶۰۰ دستگاه خودرو در حال ساخت است؛ ضمن اینکه دو طبقه از این ساختمان به کاربری اداری اختصاص داده می‌شود و در طبقه فوقانی این پارکینگ هم باند اضطراری بالگرد پیش بینی شده است.

شهردار شیراز با بیان اینکه ساخت همزمان ۶ هزار واحد پارکینگ ثابت و مکانیزه، اکنون شیراز را به الگویی مناسب برای دیگر کلانشهر‌ها بدل کرده است، گفت: در راستای روان سازی ترافیک، نهضت احداثپارکینگ در شیراز ادامه دارد که این موضوع رکوردی ماندگار در مدیریت شهری است.

علیرضا پاک‌فطرت در توضیح پارکینگ‌های در دست ساخت شهرداری شیراز ابراز داشت: پارکینگ صلاحی در بولوار زند، پارکینگ و مجتمع گردشگری سپهر در خیابان مشیر شرقی که علاوه بر کاربری پارکینگ، تفریحی و ورزشی نیز هست؛ پارکینگ فخرآباد در تقاطع خیابان‌های فخرآباد و مشیر شرقی، مجتمع اداری و پارکینگ دوستان در خیابان دوستان، پارکینگ حضرتی در خیابان حضرتی، پارکینگ خلدبرین در مقابل شهرداری منطقه یک، پروژه بین‌الحرمین با کاربری پارکینگ، اداری، فرهنگی و اقامتی و پارکینگ هلال‌احمر چند مورد از پروژه‌های ساخت پارکینگ است که اکنون مراحل مختلف ساخت را می‌گذراند که تلاش می‌کنیم بخشی از این واحدهای پارک را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز