خبرگزاری کار ایران

توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس صورت گرفت؛

پرداخت ۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و نیازمندان جویای کار

کد خبر : ۲۲۰۲۸۳

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان، زمینه‌ای برای توانمند شدن خانواده و عدم وابستگی آن‌ها به خدمات بلاعوض کمیته امداد است که این موضوع سبب شده حجم مراجعات جهت حمایت‌های مستمر و بلاعوض بصورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و نیازمندان جویای کار پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سهراب روستایی اظهار داشت: مبلغ ذکر شده جهت اجرای ۲ هزار و ۷۳ طرح پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان زمینه‌ای برای توانمند شدن خانواده و عدم وابستگی آن‌ها به خدمات بلاعوض کمیته امداد است که این موضوع سبب شده حجم مراجعات جهت حمایت‌های مستمر و بلاعوض بصورت چشمگیری کاهش پیداکند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با بیان اینکه سه نوع طرح اشتغالزایی توسط این نهاد اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح‌ها شامل کارانگیزی، توان افزایی(مشاغل خانگی) و طرح‌های خودکفایی است که سقف پراخت تسهیلات این طرح‌ها نیز متفاوت است.

روستایی ادامه داد: سقف پرداخت طرح‌های کارانگیزی ۴۰ میلیون ریال، طرح‌های توان افزایی(مشاغل خانگی) ۸۰ میلیون ریال و طرح‌های خودکفایی از منابع امدادی ۳۰۰ میلیون ریال و از منابع بانکی ۱۵۰ میلیون ریال است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از منابع امدادی و بانکی پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز