خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی در فارس:

تمام تلاش‌ها برای رفاه حال مسافرین پرواز تبریز - بندرعباس انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۷۲

جلب رضایت مسافرین و رعایت اصول ایمنی، از جمله اولویت‌های(هما) است.

مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی در فارس با بیان این مطلب که تمام تلاش‌ها برای رفاه حال مسافرین پرواز تبریز - بندرعباس، روزجمعه، ۱۶آبان ماه، انجام شد، افزود: جلب رضایت مسافرین و رعایت اصول ایمنی از جمله اولویت‌های(هما) است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ابولقاسم جلالی صبح امروز، یکشنبه، ۱۷آبان ماه، با اشاره به باطل شدن پرواز۳۴۸ شرکت هما که روز جمعه درمسیر تبریز به بندرعباس در حال پرواز بود، افزود: این پروازبه علت بدی هوای مقصد به فرودگاه شیراز تغییر مسیر داد.

وی با تاکید برتلاش مجموعه هما جهت فراهم آوری شرایط رفاهی و پذیرایی از مسافران این پرواز افزود: براساس رویه‌ها و دستورالعمل‌های موجود، پروازهایی که به علت بدی هوای مقصد در فرودگاه جایگزین لندینگ می‌کنند تا چند ساعت منتظر پیش بینی و یا تغییر احتمالی وضعیت هوا می‌مانند.

جلالی با اشاره به پذیرایی چندین بار هٔ کترینگ هما در شیراز این پرواز افزود: به محض اینکه از طریق سامانه‌های هوا‌شناسی مطلع شدیم که وضعیت هوای بندرعباس و دیگر شهرهای استان هرمزگان رو به بهبود نیست با هماهنگی‌های انجام شده دو دستگاه اتوبوس VIPجهت انتقال مسافرین این پرواز انجام گرفت.

مدیرکل شرکت هما در فارس تغییر مسیر پروازهای شرکت‌های مختلف هواپیمایی را در شرایط نا‌مساعد جوی به خصوص در فصل زمستان طبیعی دانست و با اشاره به ابطال چند پرواز روز گذشته شرکت‌های مختلف به مقصدهای مشخص شده در استان هرمزگان ادامه داد: متاسفانه تعطیلی چند روز اخیر و حجم زیاد مسافر در ناوگان جاده‌ای استان باعثشد تا هماهنگی جهت اجارهٔ اتوبوس برای انتقال مسافرین به بندرعباس با اندکی تاخیر انجام شودکه بدینوسیله از مسافرین این پرواز عذر خواهی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز