خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس:

پدیده مواد مخدر و روانگردان‌ها، بزرگ‌ترین شوک هزاره سوم است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۷۶

یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین آسیب‌های اجتماعی عصر حاضر پدیده مواد مخدر و روانگردان‌هاست و به نوعی موضوع موادمخدر و روان‌گردان‌ها به عنوان بحران چهارم و بزرگ‌ترین شوک هزاره سوم نام گرفته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، گفت: آحاد جامعه باید با سلاح ایمان و نگاه اعتقادی و بسیجی‌وار به نبرد با پدیده شوم مواد مخدر بروند.

به گزارش خبرنگار ایلناازشیراز، محمدرضا ابراهیمی صبح امروز دوشنبه با بیان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین آسیب‌های اجتماعی عصر حاضر پدیده مواد مخدر و روانگردانهاست و به نوعی موضوع موادمخدر و روان‌گردان‌ها به عنوان بحران چهارم و بزرگ‌ترین شوک هزاره سوم نام گرفته است.

وی در ادامه افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب تاکنون برای مقابله با پیشرفت‌های ملت ایران دست به حربه‌های مختلف زده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها رواج اعتیاد و مواد مخدر بوده تا از این طریق قشر جوان و اثربخش جامعه را منفعل کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس هدف مواد مخدر را ضربه زدن و نابود کردن نسل جوان عنوان کرد و گفت: مواد مخدر به عنوان یک جنگ تمام عیار و نرم تلقی می‌شود که مهم‌ترین هدف آن نابود کردن نسل نوجوان و جوان است.

محمدرضا ابراهیمی در ادامه گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار عرصه مبارزه با مواد مخدر در دنیا به حساب می‌آید که بر علیه این تهدید مبارزه می‌کند که از ابتدای انقلاب تاکنون تقدیم ۳۷۵۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز به انقلاب گواه بر این مدعاست.

وی در ادامه نقش مردم را در امر مبارزه با مواد مخدر مهم دانست و گفت: اقدامات مقابله‌ای و مبارزه جدی با معضل مواد مخدر در دستور کار تمامی دستگاه‌های ذیربط است و قطعاٌ در این راه باید مردم، مسئولین را یاری دهند.

ابراهیمی در ادامه بیان داشت: آنچه مهم است کارهای فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد است که در این باره بحمداله با آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی گروه‌های هدف، فرهنگ‌سازی مناسب در جهت کاهش تقاضا و آسیب‌های اجتماعی صورت پذیرفته که قطعاٌ این خود یک گام مثبت در جهت مقابله با پدیده شوم مواد مخدر خواهد بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس به مسئله پیشگیری از اعتیاد به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و گفت: مسئله پیشگیری با اجتماعی کردن پیش می‌رود و این به معنای آن است که مردم باید مانع و مراقب و محافظ خود برای رشد مواد مخدر باشند که در این صورت یقیناٌ می‌توانیم موفق باشیم.

ابراهیمی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از فرماندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و همکاران ایشان در شهرستان جهرم، بیان داشت: یکی از سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر و به تبع آن شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در جهت مقابله جدی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و معضل مواد مخدر، اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر است که در این راه کمک مردم و دلسوزان را می‌طلبد.

در ادامه این جلسه حجت‌اله رضایی فرماندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم و رؤسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ارایه گزارش عملکرد و اقدامات صورت پذیرفته در سطح آن شهرستان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز