خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

بانک‌ها برای ایجاد رونق بیشتر در تولید همراهی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۰۶

همراهی بانک‌های استان در زمینه اعطای تسهیلات به افراد واجد صلاحیت می‌تواند رونق بیشتری را در عرصه تولید به دنبال داشته باشد.

استاندار فارس گفت: همراهی بانک‌های استان در زمینه اعطای تسهیلات به افراد واجد صلاحیت می‌تواند رونق بیشتری را در عرصه تولید به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، دکتر سید محمد احمدی صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای بانک‌های استان که با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری، مدیران اقتصادی و صنعتی استان و سرپرستان شعب بانک‌های استان برگزار شد، اظهار داشت: متقاضیانی که دارای صلاحیت‌های لازم هستند باید توسط بانک‌ها مورد توجه قرار گیرند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه مدت زمان رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان دریافت وام‌های بانکی باید کاهش پید کرده و سریع‌تر تعیین تکلیف شوند، افزود: انتظار داریم بانک‌های استان با استفاده از منابع داخلی خود بخشی از درخواست‌های دریافت وام را پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری موجب بروز بسیاری از مسائل و جرائم اجتماعی می‌شود، گفت: امیدواریم بانک‌ها خصوصی مشارکت بیشتری در فعالیت‌های اقتصادی استان فارس داشته باشند.

استاندار فارس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان در زمینه میزان منابع مردمی نزد بانک‌ها دارای رتبه سوم در سطح کشور است امیدواریم مصارف درون استان بانک‌های فارس افزایش پیدا کرده و در زمینه توسعه تولید در استان به کار گیری شود.

احمدی با بیان اینکه مسیر دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی باید کاهش یافته و با سرعت بیشتری پیگیری شود، افزود: سازمان‌های مرتبط نیز باید تلاش کنند متقاضیانی را برای دریافت وام به بانک‌ها معرفی کنند که صلاحیت آنان از هر جهت مورد تائید باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار امیدواری کرد: موفقیت در مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو گروه ۱ + ۵ موجب گشایش بیشتری در عرصه‌های اقتصادی و رونق تولید شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز