خبرگزاری کار ایران

زمان و نحوه برگزاری آزمون حرفه ای مهندسان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۵۱

آزمون یاد شده برای مهندسان و کاردانها در هفت رشته عمران، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، تأسیسات برق و تأسیسات مکانیکی بصورت ورود به حرفه و برای معماران تجربی در پایه های ۱،۲ و ۳ برگزار می گردد.

آزمون حرفه ای مهندسان، کاردانها و معماران تجربی پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۲ و ۲۳ آبانماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ظهر امروز سه شنبه با اعلام این خبرگفت: آزمون یاد شده برای مهندسان و کاردانها در هفت رشته عمران، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، تأسیسات برق و تأسیسات مکانیکی بصورت ورود به حرفه و برای معماران تجربی در پایه های ۱،۲ و ۳ برگزار می گردد.

ابراهیم بهاروند افزود: این آزمون بصورت همزمان با سراسر کشور و زیر نظر دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود و در استان فارس نیز بصورت متمرکز در شهر شیراز برگزار می گردد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد: برگزاری آزمون در تمامی رشته ها بصورت تستی و علاوه بر آن در رشته معماری بصورت طراحی(اسکیس) نیز برگزار می شود که در طی ۲ روز برگزاری آزمون، هر روز حدود ۱۰هزار داوطلب در آزمون شرکت می نمایند.

بهاروند اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت آزمون و ایجاد نظم در روند برگزاری آزمون با هماهنگی صورت گرفته، شخصی سازی سوالات انجام شده و مشخصاتی همچون عکس، نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی بر روی کارت ورود به جلسه، درج گردیده و علاوه بر آن مشخصات یاد شده بر روی برگه سوالات بصورت جداگانه برای هر شخص درج شده و پیش بینی لازم جهت نصب شماره داوطلبی به همراه عکس بر روی دسته صندلی داوطلبین نیز صورت گرفته است.

این آزمون ۲۲ و ۲۳ آبان همزمان با سراسر کشور دراستان فارس هم برگزار می شود.

گفتنی است این آزمون در ۷ رشته عمران، معماری، نقشه برداری، ترافیک، برق، مکانیک و شهرسازی برگزار خواهد شد و متقاضیان واجد شرایط در این آزمون شرکت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز