خبرگزاری کار ایران

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس:

فرایند خدمات‌رسانی در کمیته امداد استان فارس به‌روز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۷۶

برای اجرای این طرح کمیته اجرایی تحول اداری در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با حضور اساتید و صاحب‌نظران دانشگاه تشکیل شده است و در مورد به‌روزرسانی فرایند خدمات‌رسانی در شورای پژوهش و برنامه‌ریزی استان تصمیم‌گیری می‌کند.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: به‌روزرسانی و بازنگری فرایند خدمات‌رسانی در کمیته امداد استان با هدف افزایش رضایتمندی در این نهاد مردمی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدصفری اظهار کرد: فرایند محوری در مدیریت، یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌های افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها و ارتقای رضایت خدمات‌دهندگان و خدمات‌گیرندگان است و برای تحقق این طرح خدمات‌رسانی به مردم از طریق سایت سامانه کمیته امداد به آدرس frs - pitm @ emdad. ir اطلاع رسانی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح، کمیته اجرایی تحول اداری در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با حضور اساتید و صاحب‌نظران دانشگاه تشکیل شده است و در مورد به‌روزرسانی فرایند خدمات‌رسانی در شورای پژوهش و برنامه‌ریزی استان تصمیم‌گیری می‌کند.

صفری با اشاره به اینکه مشارکت فکری مردم در اجرای طرح‌های فقرزدایی در این نهاد مردمی انجام می‌شود، افزود: از پژوهشگران و صاحب‌نظران درخواست می‌شود چنانچه پیشنهاد و یا طرحی برای تسریع در بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مددجویان و مردم داشته باشند به دبیرخانه شورای پژوهش و برنامه‌ریزی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز