خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه پارس مهر فارس:

جدال تیم والیبال پارس مهر با آلومینیوم هرمزگان حساس خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۰۵

این نخستین بازی خانگی آلومینیوم هرمزگان است و مربیان و بازیکنان تیم تحت‌فشار هستند.

مدیرعامل باشگاه پارس مهر فارس گفت: چهارشنبه، ۲۸ آبان ماه، تیم والیبال پارس مهر فارس با آلومینیوم هرمزگان در بندرعباس به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ماشاالله چرخی، امروز دوشنبه، ۲۶ آبان ماه، گفت: تنها نماینده استان فارس، چهارشنبه، ۲۸ آبان ماه، ساعت ۱۷ در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان می‌رود.

وی با اشاره به اینکه هیچ مصدومی در تیم نداریم، افزود: تیم پارس مهر فارس در وضعیت روحی و جسمانی مناسبی به سر می‌برد و با توجه به تمرینات خوبی که داشته‌ایم، آماده حضور در این رقابت هستیم.

مدیرعامل باشگاه پارس مهر بابیان این مطلب که تیم آلومینیوم هرمزگان در بازی‌های قبل دوشکست را تجربه کرده است، گفت: این نخستین بازی خانگی آلومینیوم هرمزگان است و مربیان و بازیکنان تیم تحت‌فشار هستند.

وی اضافه کرد: آلومینیوم هرمزگان با پارس مهر فارس در یک سطح قرار دارند و از آنجایی‌که این تیم به دلیل باخت‌های قبل و بازی خانگی تحت‌فشار روحی است بنابراین باید از این فرصت استفاده کرد و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

چرخی تصریح کرد: در مرحله مقدماتی بیست‌و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر والیبال ۱۴ تیم در دو گروه هفت تیمی و به‌صورت رفت‌وبرگشت باهم رقابت خواهند کرد که در پایان چهار تیم بر‌تر هر گروه راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند.

تیم پارس مهر نخستین تیم والیبال استان فارس است که پس از حدود سه دهه موفق به حضور در لیگ بر‌تر والیبال کشور شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز