خبرگزاری کار ایران

توسط کمیته امداد امام خمینی خرم بید انجام می گیرد؛

حمایت از ۴۳۸۹ مددجو

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۱۲

این کمیته، مجری طرح‌های اشتغالزایی و زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان خرمبید گفت: خدماتی که این نهاد به مدد جویان تحت حمایت خود ارائه می‌کند بسیار فراوان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدتقی ملایی پرداخت مستمری، امور فرهنگی مربوط به دانشجویان و دانش آموزان، اشتغال و خودکفایی، عمران، جهیزیه، درمان، امورات حقوقی و آموزشی، مهارت‌ها، وام را از جمله خدمات کمیته امداد امام خمینی به مددجویان عنوان کرد و افزود: هم اکنون۴۳۸۹ نفر در قالب ۲۰۵۴ خانوار مددجو تحت حمایت این نهاد هستند که از تسهیلات ایجاد شده کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده می‌کنند.

وی درباره نحوه بیمه خانوار‌ها نیز گفت: این کمیته، مجری طرح‌های اشتغالزایی و زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

ملایی در بخش دیگری از سخنانش به پوشش درمانی خانوار‌های شهری و روستا‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: مددجویان ساکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستا‌ها از خدمات درمانی بیمه سلامت روستاییان بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: این کمیته همه هزینه‌های درمانی مددجویان بیمه شده را پرداخت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز