خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی استانداری فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

هیچ‌گونه دخالتی در دعوت، تصمیم‌گیری و صدور مجوز برگزاری مراسم روز دانشجو نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۷۵

طرح هر گونه مطلب و موضو عات شبهه افکنانه در افکار عمومی از طریق فضاهای مجازی، رسانه‌هاو تجمعات غیر قانونی، مبنی بر دعوت، دخالت، تصمیم گیری و صدور مجوز از سوی استانداری قویاً تکذیب می‌شود.

روابط عمومی استانداری فارس پیرامون اتفاقات مراسم روز ۱۶ آذر ماه(روز دانشجو) در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، در این بیانیه آمده است: استانداری فارس هیچگونه دخالتی در دعوت، تصمیم گیری و صدور مجوز برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نداشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: برگزاری جلسه روز دانشجو و دعوت از سخنران این مراسم با مجوز هیات نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز(با توجه به مصوبه شماره ۵۱۱ مورخ ۱۳۸۱/۱۱ / ۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، مرکب از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرفته و هیچگونه مجوزی از سوی استانداری در این رابطه صادر نشده و هشدار‌های لازم امنیتی نیز در خصوص شیوه برگزاری مراسم روز دانشجو به دست اندر کاران مراسم داده شده است. لذا طرح هر گونه مطلب و موضوعات شبهه افکنانه در افکار عمومی از طریق فضاهای مجازی، رسانه هاو تجمعات غیر قانونی، مبنی بر دعوت، دخالت، تصمیم گیری و صدور مجوز از سوی استانداری قویاً تکذیب می‌شود.

بدیهی است چنانچه در صدور مجوز و برگزاری مراسم و بیانات سخنران در حوزه تحت مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تخلفی رخ داده باشد، توسط مقامات امنیتی و قضایی قطعا رسیدگی به عمل می‌آید که در این خصوص بلافاصله توسط اداره کل اطلاعات استان مستندات لازم جمع بندی و جهت اعمال برخوردهای قانونی با سخنران و برهم زنندگان آرامش به دادگستری استان ارسال شده است.

جهت انجام هماهنگی و اعمال نظارت بیشتر، جلسه‌ای با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، استاندار محترم فارس و سایر مسئولین مربوطه برگزار و بر هماهنگی بیشتر در برگزاری این گونه جلسات و مراسم تاکید و مقرر گردید قبل از دعوت و برنامه ریزی تعامل بیشتری توسط مسئولین استان صورت پذیرد.

موکداً اعلام می‌شود اظهارات و سخنرانی‌های شبهه انگیز و ساختار شکنانه که خطوط قرمز نظام را خدشه دار و آرامش جامعه را مختل کند مردود و محکوم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز