خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

نباید اجازه داد اتفاقات روز دانشجو در شیراز تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۸۲

گروهی هستند که می‌خواهند با استفاده از فضای موجود در کشور چهره خدوم برای اهالی فتنه طراحی کنند و برای رفع حصر خانگی تلاش و حتی جشن پیروزی برگزار کنند که در این میان سکوت خواص خیانت است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: تطهیر چهره سران فتنه، نقشه جدید دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت الله اسد الله ایمانی که عصر چهارشنبه دریک نشست خبری سخن می گفت پیرامون اتفاقات اخیر در روز دانشجوی شیراز با بیان این مطلب که کشور ما در سال ۸۸ با یک اتفاق روبه رو شد که مشکلات و مسائل مختلفی را برای نظام و جامعه به همراه داشت، افزود: اگر اتفاق سال ۸۸ رخ نداده بود و یا اعتراضات به نتیجه انتخابات از مجاری قاونی پیگیری می شد، آن انتخابات یک اهرم اثرگذار برای نظام بود.

وی تصریح کرد: اگر این اتفاق روی داده بود فرصتی بزرگ برای چانه زنی می شد در حالیکه چنین نشد و حرکت آن موقع به تحریم های کمرشکن و درگیر شدن جامعه طی هشت ماه با مشکلات منجر شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه مدیریت رهبری، بصیرت مردم و عشق به امام حسین(ع) مشکلات را برطرف کرد، گفت: پس از هشت ماه جنگ نرم ملت ما در ۹ دی به پیروزی رسیدند اما امروز گروهی به دنبال ایجاد کردن همان فضا به گونه ای دیگر هستند.

آیت الله ایمانی افزود: امروز گروهی به دنبال بهره گیری از فضای اعتدال برای تطهیر چهره فتنه گران با برنامه ریزی متعدد در کشور هستند.

وی با بیان اینکه دیدگاه اسلام در خصوص فتنه مشخص است، تاکید کرد: ۶۰ بار کلمه فتنه و مشتقات در قرآن کریم آمده که تنها ۳۰ بار کلمه فتنه به تنهایی اشاره شده که معنی آن نیز وارونه نشان دادن واقعیت، حقایق و ایجاد مشکلات و انحراف است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: فتنه با همین ویژگی ها به نام تقلب در کشور ما شروع شد و امروز می خواهند با دگرگونی در واقعیت و حقیقت تطهیر چهره سران فتنه را داشته باشند.

آیت الله ایمانی افزود: گروهی هستند که می خواهند با استفاده از فضای موجود در کشور چهره خدوم برای اهالی فتنه طراحی کنند و برای رفع حصر خانگی تلاش و حتی جشن پیروزی برگزار کنند که در این میان سکوت خواص خیانت است.

وی تاکید کرد: در فارس هم چنین مباحثی در حال شکل گیری است طی چند ماه گذشته شاهد رفتارهایی در این راستا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه شخصی در شیراز سخنرانی کرده که در حد نظام نیست، گفت: این فرد با سخنان خود در جمعی می خواست که چهره سران فتنه را تطهیر و به عنوان یک چهره ارزشی و مقدس نشان دهد.

آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه استان فارس محلی برای اینگونه فعالیت ها نیست، گفت: عدم توجه مسئولین چنین حادثه ای را رقم زد، پس از آن عده ای به دنبال جبران این اشتباه و عده ای نیز دامن خود را از این اتفاق تبرئه کردند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: با توجه به اینکه شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) است دیگر نبایداجازه داد که اتفاقات روز دانشجوی امسال در این شهر و استان تکرار شود.

وی تاکید کرد: بحثما بازدارندگی از اینگونه رفتارها است که در این راستا سکوت خواص خیانتی بزرگ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز