خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خواستار شد:

مشارکت شهروندان در ارائه ایده‌های ترویج مهدویت

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۱۵

مشارکت شهروندان در پیدایش آرمان شهر مهدوی جزء مؤلفه‌های اصلی است و از این رو در نظر داریم از نقطه نظرات مردم در این خصوص بهره‌مند شویم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز از آغاز فراخوان ارائه ایده‌های ترویج مهدویت در جامعه توسط شهروندان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان و صاحب نظران می‌توانند پیشنهادات خود را تا ۱۱ دی ماه سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) به سازمان فرهنگی اجتماعی ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علی سقاچی ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت شهروندان در پیدایش آرمان شهر مهدوی جزء مؤلفه‌های اصلی است و از این رو در نظر داریم از نقطه نظرات مردم در این خصوص بهره‌مند شویم.

وی افزود: از ویژگیهای یک آرمان شهر مهدوی تربیت صحیح در عصر ظهور، آمادگی جهت برپایی حکومت حضرت مهدی(عج)، تحریم عوامل فساد در جامعه، تحکیم روابط اجتماعی و تقویت بنیان خانواده‌هاست.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب جملات کوتاه حداکثر ۷ کلمه ای جهت استفاده در تبلیغات شهری شامل پوستر، عکس و دل نوشته با موضوع مهدویت را به آدرس پست الکترونیکی: farhangi @ eshiraz. ir ارسال کنند.

سقاچی افزود: پس از دریافت آثار ارسالی، کارگروهی ضمن بررسی، طرحهای منتخب را جهت استفاده در تبلیغات شهری و تولید محصولات فرهنگی در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی قرار خواهند داد.

مشاور فرهنگی شهردار شیراز تصریح کرد: شهروندان شیرازی تا سال روز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) فرصت دارند تا در این طرح شرکت کرده تا در راستای ترویج فرهنگ مهدویت در شهر با مشارکت حداکثری اقدامات شایسته صورت پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز