خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس خبرداد:

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۶۹

امسال ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر است و پذیرش در چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس گفت: آغازثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی جامع علمی کاربردی در فارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی‌رضا موغلی، بعدازظهر چهارشنبه، سوم دی‌ماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دوره ثبت‌نام اظهار داشت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای بدون کنکور آغاز شده و تا ۸ دی‌ماه جاری ادامه خواهد داشت. همچنین که ثبت‌نام‌ از متقاضیان در استان فارس در قالب ۳۱۷ کد رشته محل و در ۳۹ مرکز آموزش علمی کاربردی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای حضوری نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، تصریح کرد: ثبت‌نام از روز سه‌شنبه نهم دی‌ماه آغازشده و تا روز دوشنبه ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد و در این دوره ۵ هزار و ۴۰۰ نفر در ۲۷ مرکز آموزشی با ۱۳۵ کد رشته‌ محل پذیرفته می‌شوند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان گفت: امسال ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر است و پذیرش در چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام خواهد شد.

موغلی بابیان این مطلب که از ۱۴ دی‌ماه سومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی استان فارس در محل مرکز رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، ادامه داد: معرفی کارآفرینان و مولدان کسب‌وکار در قالب برپایی بازارچه کارآفرینی، معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل‌اجرای دانشگاه جامع علمی کاربردی، کلینیک اشتغال و کارآفرینی، نمایشگاه مشاغل خانگی و بومی، عکس و تولیدات چندرسانه‌ای و برگزاری میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات اشتغال و کارآفرینی از بخش‌های مختلف این نمایشگاه هستند.

وی افزود: پذیرش ایده و نوآوری‌های دانشجویان در این نمایشگاه مدنظر قرارگرفته و یکی از مراکز رشد نیز فعال‌شده و با ایجاد مراکز رشد موارد مختلف استان ازجمله عرقیات استان، انار، انجیر و خاک نسوز آباده موردبررسی قرارگرفته است.

موغلی اضافه کرد: نخستین دوره تخصصی برای یک هزار نفر از استادان این دانشگاه در بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز