خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صداوسیمای فارس:

از فعالیت‌های کمی و ویترینی در ایام دهه فجر پرهیز شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۱۴

تا آنجا که می‌شود باید از فعالیت‌های کمّی و ویترینی کاست و به تبیین آثار انقلاب در بعد داخلی و بین‌المللی پرداخت.

مدیرکل صداوسیمای استان فارس گفت: در ایام دهه فجر امسال از فعالیت‌های کمی و ویترینی پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدباقر کشفی، ظهر امروزسه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه در نخستین کمیته ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجراستان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در هر امری برنامه‌ریزی مناسب سبب انجام بهتر کار می‌شود در این راستا از ادارات و سازمان‌های مختلف می‌خواهیم که اقدامات و فعالیت‌هایی را که در طول یک سال انجام داده‌اند، اطلاع‌رسانی کنند تا رسانه‌ها بتوانند به‌خوبی این موارد را منعکس کنند.

وی بابیان این مطلب که دستگاه‌ها و سازمان‌ها برنامه‌ها و پروژه‌هایی را اعلام کنند که قابلیت انعکاس داشته باشد تا امید و نشاط در مردم زنده کند تصریح کرد: تا آنجا که می‌شود باید از فعالیت‌های کمّی و ویترینی کاست و به تبیین آثار انقلاب در بعد داخلی و بین‌المللی پرداخت.

کشفی اضافه کرد: روز ۲۲ بهمن مهم‌ترین روز دهه فجر است و ایجاد فضای پرنشاط در این ایام بسیار اهمیت دارد به‌گونه‌ای که اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌ها در یک‌سو و تهییج و ایجاد نشاط در سوی دیگر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ایجاد اتاق فکر از سوی هر سازمان و نهادی گفت: هر ارگانی باید با توجه به سی‌وشش‌سالگی انقلاب، ۳۶ اقدام شاخص و فعالیت بزرگ خود را با اطلاعات برای پوشش در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

وی در پایان به روزشمار انقلاب اشاره کرد و فزود: این روزشمار با محوریت وقایعی که در شیراز از ۲۶ دی‌ماه تا ۲۲ بهمن‌ماه رخ‌داده، در صداوسیمای فارس صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز