خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس:

ایجاد اشتغال سپری دربرابر افزایش جرائم خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۶۶

مردم از فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها انتظارات و توقعاتی دارند که می بایست فرمانداران درچهارچوب قانون در جهت برآورده شدن آنها تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس گفت: برخی از جرائم و ناهنجاری‌ها ریشه در بیکاری جوانان دارد و با ایجاد اشتغال می توانیم درصدی از این جرائم را کم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جوانشیر کدخداپور بعد از ظهر امروز، چهارشنبه، در نهمین گردهمایی فرمانداران سراسر استان فارس اظهار داشت: مردم از فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها انتظارات و توقعاتی دارند که می‌بایست فرمانداران درچهارچوب قانون در جهت برآورده شدن آنها تلاش کنند.

وی افزود: فرمانداران که از طرف دولت، سکاندار هدایت امور شهرستان‌ها شده اند باید با رفتار و کردار خود اهداف و برنامه‌های دولت را متبلور سازند تا روح امید و نشاط در کالبد مردم دمیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداران به منظور ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری نسبت به واگذاری اراضی موجود در شهرستان ها برابر ضوابط اقدام کنند.

کدخداپور ابراز داشت: با توجه به تحریم ها و کاهش قیمت نفت، تنها راه نجات فعلی کشور از این بحران ها حضور فعالانه سرمایه گذاران در عرصه های مختلف است.

وی به نزدیکی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است و مسئولین خود را از مردم جدا ندانند تا تا فرهنگ غنی این انقلاب نسل به نسل به فرزندان جامعه انتقال یابد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس برنامه ریزی دقیق برای هرچه با شکوه برگزار شدن مراسم ایام ا… دهه فجر را از وظایف فرمانداران دانست و گفت: برنامه های دهه فجر را باید مردمی برگزار کرد و با برنامه ریزی و نظارت درست زمینه حضور پرشور مردم در این برنامه ها را مهیا کرد.

کدخداپور در ادامه به انتخابات آینده در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری ها و بخشداری ها مجریان اصلی برگزاری انتخابات هستند و اصل بی طرفی در روند برگزاری انتخابات از آغاز تا پایان اساس کار آنها خواهد بود.

وی گفت: فرمانداران درانتخاب مدیران شهرستانی نهایت دقت را داشته باشند تامنافع انتخاباتی برخی کاندیداها بر صلاح و مصلحت مردم غلبه پیدا نکند.

کدخداپور افزود: به فرموده رهبری رای مردم حق الناس است و ما در قبال آراء آنها مسئول هستیم و نباید با سهل انگاری و غفلت اعتماد مردم به حاکمیت و بالعکس را کم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس در پایان گفت: همه برنامه ها باید هم سو بادولت و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری طرح ریزی و اجرا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز