خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای؛

شورای هیئت مذهبی استان فارس اقدام موهن نشریه " شارلی ابدو " را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۵۸

چاپ و انتشار کاریکاتور موهن از سوی نشریه شارلی ابدو به بهانه عمل قبیح ترور و به نام آزادی یادآور همان رفتارهای خالی از منطق عصر جاهلی است.

یک بار دیگر بشر بریده از وحی، جاهلیت خود را به رخ کشید اما این بار در لباس و لوای تکنولوژی و ابزارهای مدرن و به نام آزادی و به بهانه مبارزه باتروریسم.
به گزارش ایلنا از شیراز، در این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر ایلنا نیز ارسال شده آمده است: همان گونه که جاهلین عصر پیامبر اعظم(ص) با هیاهو توهین و آزار تلاشی بی حاصل را در جهت جلوگیری از گسترش پیام آسمانی محمد(ص) به اذهان و قلوب مومنین و آزادگان آن عصر داشتند، امروز نیز همان تلاشی مذبوحانه با ادعاها بهانه ها و ابزارهای جدید برای ممانعت از گسترش روز افزون ندای حق طلبی و عدالت خواهی مکتب انسان ساز اسلام این میراثعظیم پیامبر رحمت در جریان است.

چاپ و انتشار کاریکاتور موهن از سوی نشریه شارلی ابدو به بهانه عمل قبیح ترور و به نام آزادی یادآور همان رفتارهای خالی از منطق عصر جاهلی است. چه آنکه هم تروریست های نادان و هم اهانت کنندگان به ساحت نورانی پیامبر اسلام هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند و آن منحرف کردن اذهان و قلوب انسان‌های رنج کشیده و تشنه عدالت و آزادی از پیام نورانی رحمه اللعالمین است و هر دو جریان همدیگر را تقویت میکنند. توهین کردن به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان آن هم به نام آزادی، جلوه ای از جاهلیت مدرن است که قضا بستر ساز و تقویت کننده تروریسم کوری است که اهانت کنندگان خود را قربانی آن میدانند.
شورای هیات مذهبی استان فارس ضمن محکوم کردن تروریسم در هر شکل با هر بهانه و در هر کجای عالم نسبت به شروع موج جدیدی از اهانت و گستاخی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) به نام آزادی و به بهانه تروریسم هشدار داده و آن را محکوم مینماید و با استعانت از درگاه خداوند متعال و تمسک به آیه شریفه «و نُریدُ اَنَّ نَمُنُّ علی الذینَ استضعفوا فی الأرض و نَجعَلُهُم أئمة و نَجعَلُهُم الوارثین»
اطمینان دارد که این اقدامات طراحی و شیطانی کوچکترین تاثیری در اشاعه آموزه های الهی اسلام نخواهد گذاشت و به فضل الهی هر روز بر خیل عاشقان و دلباختگان این مکتب متعالی افزوده خواهد شد و کویر تشنه ذهن و دل انسانهای آزادی خواه به باران رحمت عزیزترین آفریده خدا سیراب خواهد شد و پیام جهانی پیامبر مهربانی به گوش همه جهانیان خواهد رسید و دشمنان حضرتش جز خواری ذلت و نفرت بهره ای نخواهند برد. ان شاالله

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز