خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

موفقیت در عرصه ورزشی، بیانگر اقتدار و توانمندی کشورمان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۷۶

رسانه‌های محلی و کشوری باید به صورت گسترده تر و منصفانه تری به موضوع برگزاری رالی خاورمیانه و شمال آفریقا می‌پرداختند که در شیراز برای نخستین بار برگزار می شد.

در حالی که شیراز اولین میزبان یک رویداد رسمی بین المللی در رشته اتومبیلرانی در کشور لقب گرفته است، استاندار فارس توجه به همه ابعاد ورزش را مورد تاکید قرار می‌دهد و معتقد است که موفقیت در عرصه‌های ورزشی، علاوه بر ایجاد نشاط، بیانگر اقتدار و توانمندی کشورمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، دکتر سید محمد احمدی که پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزار کنندگان و دست اندرکاران رالی خاورمیانه و شمال آفریقا در شیراز سخن می‌گفت، جمهوری اسلامی ایران را دارای ظرفیت بالایی برای انجام کارهای بزرگ در سطح جهان دانست و شرط تحقق این موضوع را وجود همدلی و همکاری همه دست اندرکاران، محقق دانست.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد: رسانه‌های محلی و کشوری باید به صورت گسترده‌تر و منصفانه تری به موضوع برگزاری رالی خاورمیانه و شمال آفریقا در شیراز که برای نخستین بار برگزار می‌شد، می‌پرداختند و ابعاد این موفقیت بزرگ را که امتیاز ویژه‌ای برای کشور محسوب می‌شود، مورد توجه قرار می‌دادند.

وی با بیان اینکه کشور امارات با وجود صرف هزینه‌های فراوان، موفق به کسب میزبانی مسابقات رالی خاورمیانه و شمال افریقا نشده است، ادامه داد: مهم‌ترین عاملی که باعثکسب امتیاز و ایجاد فرصت می‌شود نیروی انسانی است که ایران در این زمینه سرآمد است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه ورزش دارای ابعادی فرا‌تر از میادین ورزشی است و موجب دوری جوانان از محیط‌های نامناسب و کسب اعتبار برای کشور می‌شود، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با ورزشکاران کشور اظهار کردند موفقیت ورزشکاران موجب کسب اعتبار برای کشور می‌شود و من پیام تبریک صادر می‌کنم.

دکتر احمدی با بیان اینکه رالی خاورمیانه و شمال آفریقا در اردیبهشت۹۴ در شیراز برگزار خواهد شد، گفت: همه دستگاه‌های مسئول باید با تمام توان و بهتر از گذشته برای برگزاری این مسابقات همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه استان فارس ظرفیت‌های یک کشور را درون خود جای داده است، خاطر نشان کرد: شیراز آماده برگزاری مسابقات ماشین‌های برقی در بولوار چمران است.

نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار داشت: باید ثابت کنیم که جمهوری اسلامی ایران توانائی حضور پیروزمندانه در بالا‌ترین سطوح ورزشی دنیا را دارا است.

در پایان این مراسم با حضور استاندار فارس، از برگزار کنندگان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات رالی خاورمیانه و شمال افریقا در شیراز تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز