خبرگزاری کار ایران

رییس بازرسی منطقه ۳ کشور:

۶۵ مورد بازرسی در یک سال گذشته در دستور کار قرارگرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۲۳

در بیشتر مواقع اگر ما در نظارت درونی در سیستم‌ها باقدرت و مناسب عمل کنیم، شاهد وقوع یا گسترش تخلف نخواهیم بود.

رییس بازرسی منطقه ۳ کشور گفت: طی سال جاری ۶۵ مورد بازرسی برنامه‌ای در دستور کار سازمان بازرسی استان قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رسول محمودآبادی، ۸ بهمن‌ماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جریان بازرسی یک امر بدیهی و قانونی است و ورود دستگاه بازرسی به یک اداره، دلیل وجود تخلف در آن اداره و سازمان نباید ارزیابی شود.

وی با اشاره به دو بعد نظارت درونی و نظارت بیرونی گفت: در بیشتر مواقع اگر ما در نظارت درونی در سیستم‌ها باقدرت و مناسب عمل کنیم، شاهد وقوع یا گسترش تخلف نخواهیم بود.

محمودی آبادی ادامه داد: طی ۱۰ ماه گذشته ۱۵۰۲ جلسه مناقصه و ۸۵۲ جلسه مزایده دعوت‌شده‌ایم که به دلیل کمبود نیرو و گستردگی استان، در ۱۲۵۲ جلسه مناقصه و ۷۶۰ جلسه مزایده شرکت داشته‌ایم.

رییس بازرسی منطقه ۳ کشور بیان کرد: درنتیجه این حضور، ۱۰ مورد مناقصه و یک مورد مزایده لغو یا تجدید شده، ۲۱۰ مورد تذکر شفاهی در خصوص مناقصه و ۲۸ مورد در موضوع مزایده‌ها ابلاغ‌شده و ۲۵۰ مورد تذکر کتبی در خصوص مناقصه و مزایده‌ها صادر و ابلاغ‌شده است

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری ۶۵ مورد بازرسی برنامه‌ای در دستور کار سازمان بازرسی استان قرارگرفته افزود: تاکنون ۶۳ مورد بازرسی برنامه‌ای و ۴۲۱ مورد بازرسی فوق‌العاده از دستگاه‌ها و سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف انجام‌شده است.

وی یادآور شد: بالاترین میزان شکایات ارجاع شده به این سازمان به ترتیب از شهرداری‌ها، بانک‌ها، منابع طبیعی، بیمارستان‌ها، اوقاف، آب‌ منطقه‌ای، آموزش‌وپرورش، برق، مخابرات، ثبت‌اسناد و جهاد کشاورزی بوده است.

محمودآبادی اضافه کرد: حجم مطالبات معوق بانک‌های فارس در سال ۱۳۹۰ بالغ‌بر ۱۲۴۱ میلیارد تومان بوده که این میزان در سال ۱۳۹۲ به ۱۴۴۴ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز