خبرگزاری کار ایران

فرماندار کازرون:

استقلال آزادی و جمهوری اسلامی دستاورد نظام و انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۵۹

در حوزه بهداشت و درمان در بخش خشت و کنارتخته بیمارستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و بیمارستان مرکزی کازرون توسعه یافته و تجهیز شده و دو بیمارستان نیز در بخش‌های چنارشاهیجان و مرکزی در حال ساخت است.

فرماندار کازرون گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا دستاوردهای زیادی را داشته که باعثافتخار همه مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حمیدرضا گرامی امروز دهم بهمن ماه در یک کنفرانس خبری گفت: موضوع استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، خودباوری، عدالت خواهی و سازندگی، محرومیت زدایی، احیای ارزش های اسلامی، عزت و سرافرازی، تولید علم و فناوری و ارتقاء سطح آموزش از دیگر دستاوردهای این نظام و انقلاب است که به برکت جمهوری اسلامی ایران نصیب مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با فرارسیدن دهه فجر ۹ پروژه شهر سازی با اعتبار ۲۱۳ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، افزود: عملیات اجرایی تونل محرم که در مقطعی از زمان دچار وقفه شده بود امسال با پرداخت ۴۰ میلیارد ریال به پیمانکار و با تغییر پیمانکار در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال در حوزه گازرسانی در روستاهای شهرستان به مردم خدمات دهی شده که ۲ هزار و ۶۰۰ خانواده به مشترکان گاز پیوستند و در این شهرستان تاکنون ۸۰ کیلومتر خط گازرسانی انجام شده و گازرسانی به ۲۵ روستای دیگر شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این مطلب که ۱۱ خانه بهداشت با اعتبار بیش از ۸۸۰ میلیون تومان همزمان با فرارسیدن دهه فجر افتتاح خواهد شد، گفت: در حوزه بهداشت و درمان در بخش خشت و کنارتخته بیمارستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و بیمارستان مرکزی کازرون توسعه یافته و تجهیز شده و دو بیمارستان نیز در بخش‌های چنارشاهیجان و مرکزی در حال ساخت است.

فرماندار کازرون افزود: در دهه فجر امسال ۲۷ پروژه در حوزه برق‌رسانی شهرستان با اعتبار نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز