خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در مراسم افتتاح طرحهای عمرانی شهرداری شیراز:

جهت‌ گیری خوب شورای شهر و شهرداری شیراز قابل ستایش است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۵۶

انجام این گونه خدمات در مناطق محروم شیراز، قابل تقدیر است؛ این پارک با این زیبایی و امکانات، در مناطق برخوردار شیراز نیز وجود ندارد.

استاندار فارس گفت: جهت گیری خوب و سیاستگذاری شایسته شورای اسلامی شهر و تلاش ها و اقدامات شهرداری شیراز قابل ستایش است.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد احمدی، ظهر امروز، چهارشنبه، در مراسم بهره برداری از ۷۲ پروژه عمرانی شهرداری شیراز در بوستان شهروند که با حضور اعضای شورای شهر و مسئولین شهرداری شیراز برگزار شد، اظهار داشت: انجام این گونه خدمات در مناطق محروم شیراز، قابل تقدیر است؛ این پارک با این زیبایی و امکانات، در مناطق برخوردار شیراز نیز وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که شیراز شهری بین المللی و مورد توجه جهانی است، ادامه داد: امکانات مناسبتری برای مردم شیراز مهیا خواهد شد؛ داشتن پارک های زیبا و امکانات مدرن از الزامات زندگی شهری است؛ به ویژه در شهر بین المللی شیراز که مردم شایسته بهترین ها هستند.

وی با اشاره به وجود مراکز جهانی گردشگری همچون تخت جمشید، پاسارگاد و به ویژه حرم سوم اهل بیت(ع)، بارگاه حضرت احمد بن موسی(ع) و امامزادگان عظیم الشان و همچنین توانمندی های پزشکی، افزود: شیراز شرایط ویژه ای دارد و کمتر هیات خارجی است که پس از ورود به ایران، خواستار حضور در این شهر نباشد.

استاندار فارس خواستار توجه بیشتر به ورودی های شهر شیراز به منظور ایجاد جلوه های جذاب تر برای میهمانان و مسافران مسیرهای هوایی، جاده ای و ریلی شد.

احمدی با تاکید بر این که امروزه ایجاد درآمد در شهرداری کاری مشکل است، اظهار داشت: خوشبختانه بودجه شهرداری شیراز از کل بودجه استان فارس بیشتر است و این امر نشان دهنده عزم شورای شهر و شهرداری شیراز برای ارائه بهترین امکانات به مردم است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که امکانات و خدمات شهرداری شیراز با سرمایه مردم ایجاد شده و به شهر ارائه است، تصریح کرد: همه مردم باید از این امکانات محافظت کنند.

وی با اشاره به این که فرهنگ مردم شیراز زبانزد است و این شهر را مهم علم، ادب و فرهنگ می شمارند، گفت: امیدواریم که شاهد ساخت مراکز تفریحی، فرهنگی و خدماتی بیشتری در همه جای شهر شیراز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز