خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد:

برگزاری همایش ملی مقررات ساختمان در شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۸۶

نگهداری و صنعت ساختمان، فرهنگ بهره‌وری، نگهداری و رویکرد بهینه‌سازی ساختمان، مراقبت از ساختمان از منظر حقوقی و آسیب‌شناسی مبحث۲۲ مقررات ملی ساختمان از محورهای اصلی این همایش است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از برگزاری همایش ملی مقررات ساختمان ۶و ۷ اسفندماه در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، هوشنگ عشایری، پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش ملی مقررات ساختمان باهدف افزایش عمر مفید و بهره‌وری ساختمان‌ها در شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در ششم و هفتم اسفندماه امسال در هتل هما، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه در تالار حافظ برگزار می‌شود.

وی افزایش مفید و ارتقای کیفیت بهره‌دهی ساختمان‌ها، کمک به تغییر رویکرد طراحان و سازندگان ساختمان به موضوع مراقبت و نگهداری از ساختمان، ایجاد ارتباط گسترده بین پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت ساخت‌و ساز و آسیب‌شناسی موانع اجرایی جهت تحقق مراقبت و نگهداری بهینه از ساختمان‌ها را ازجمله اهداف این همایش برشمرد.

عشایری عنوان کرد: نگهداری و صنعت ساختمان، فرهنگ بهره‌وری، نگهداری و رویکرد بهینه‌سازی ساختمان، مراقبت از ساختمان از منظر حقوقی و آسیب‌شناسی مبحث۲۲ مقررات ملی ساختمان از محورهای اصلی این همایش است.

وی با اشاره به حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این همایش افزود: فراخوان برای ارسال مقاله از ۱۵ تا ۲۰ بهمن‌ماه بوده که تاکنون ۸۰ مقاله دریافت شده که پیش‌بینی می‌شود به یک‌صد عدد برسد.

وی در پایان گفت: همزمان با برگزاری این همایش ده هزار واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز