خبرگزاری کار ایران

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد:

ضرورت رعایت شان و منزلت خبرنگاران از سوی مسئولان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۴۲

قدر و منزلت خبرنگار در کشور ما مورد بی توجهی واقع شده و آن احترامی که باید نسبت به این قشر تاثیرگذار و کم توقع شود، وجود ندارد.

رییس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اگر به شکلی در جایی شأن خبرنگار رعایت نشود به مسئولان تذکر داده شده می شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت الاسلام امین رصاف، بعدازظهر امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به برکت خون شهدا و حرکات هوشمندانه امام(ره) و مقام معظم رهبری امروز ایران در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیشرفت های چشمگیری کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در منطقه ای که امروز پر از جنگ و آتش و خون ریزی است کشور ما توانسته است به جزیره ای امن تبدیل شود گفت: در گذشته وقتی جنگی رخ می داد، بخشی از کشور به خاطر بی کفایتی پادشاهان از دست می رفت، ولی الان بعد از هشت سال جنگ و با وجود فشارهای روز افزون حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

رصاف ادامه داد: اگر امروز زمان امتحان فرابرسد، آمار جوانان شهادت طلب ما از دوران جنگ نیز بیشتر خواهد بود که به معنای آن است که انقلاب توانسته است برنامه های دین اسلام را گسترش دهد.

وی با اشاره به اتفاقی که در یکی از جلسات استانداری رخ داده افزود: سزاوار نیست کسی که مسئولیتی رسمی دارد از سران فتنه طرفداری کند و باید یا اعلام برائت کند یا کار و مسئولیت خود را ترک کند.

رصاف تاکید کرد: در استان حساسیت بالایی وجوددارد و امکان ندارد کسی بتواند هم خط قرمزها را بشکند و هم مسئولیت رسمی داشته باشد.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد با اشاره به توهینی که از سوی یکی از اعضای شورای شهر شیراز به خبرنگاران شده گفت: مسئولان باید توجه کنند که اگر این قشر زحمت کش حضور نداشته باشند اطلاع رسانی های لازم به مردم انجام نمی شود و امروز با کمک همین قشر باید دستاوردهای نظام اسلامی نه تنها برای مردم کشور بلکه برای مردم جهان بازگو شود.

وی با بیان اینکه امروز ظالم در چهره مظلوم ظلم می کند و طوری القا می کند که زخم خورده تصریح کرد: قدر و منزلت خبرنگار در کشور ما مورد بی توجهی واقع شده و آن احترامی که باید نسبت به این قشر تاثیرگذار و کم توقع شود، وجود ندارد.

رصاف گفت: برنامه ریزی های مسئولان باید به شکلی باشد که شان و جایگاه خبرنگاران در حد عالی خود محفوظ بماند.

وی با اشاره به اینکه کار خبرنگاران، کار بزرگ و ارزشمندی است و باید قدردان کار فعالان عرصه رسانه باشیم گفت: یکی از مسائلی که ما در ارتباط با خبرنگاران انجام دادیم این بود که تلاش کردیم تا ارتباط نهاد رهبری با خبرنگاران را افزایش دهیم.

رصاف اضافه کرد: اگر به شکلی در جایی شأن خبرنگار رعایت نشود به مسئولان تذکر داده شده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز