خبرگزاری کار ایران

اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۰۸

ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با دستاوردهای سراسر افتخار نشات گرفته از کارآمدی نظام دینی در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی فرصت مغتنم و ارزشمندی برای شکرگزاری نعمت‌های بی بدیل الهی است.

اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با صدور بیانیه ای، از اقشار مختلف مردم استان دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان تاثیرگذار‌ترین پشتوانه امنیت و منافع ملی شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از شیراز، در این بیانیه آمده است: ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با دستاوردهای سراسر افتخار نشات گرفته از کارآمدی نظام دینی در تمامی عرصه‌های داخلی و بین المللی فرصت مغتنم و ارزشمندی برای شکرگزاری نعمت های بی بدیل الهی است.

این بیانیه حاکی‌ست: تجلی عینی پاسداشت آن، همانا حضور پرشورتر از قبل آحاد امت حزب الله درصحنه و باردیگر نمایش صلابت، اقتدار و انسجام بیش از پیش تمامی آحاد امت فهیم و زمان شناس ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های سردمداران پلید نظام های باطل و محکوم به شکست استکباری - صهیونیستی با برگزاری حماسی راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن به عنوان تاثیرگذار ترین پشتوانه امنیت و منافع ملی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تمامی اقشار مردم شریف و متدین فارس به ویژه سومین شهر حرم اهل بیت(ع) شیراز را به شرکت یکپارچه و متحد در راهپیمایی روز چهارشنبه، بیست و دوم بهمن ماه سال۱۳۹۳، دعوت و پیشاپیش از این احساس تکلیف دینی و انقلابی همگان صمیمانه قدردانی و مزید توفیقات وفاداران گران‌سنگ به آرمان های اصیل بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را از ذات اقدس الهی مسالت داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز