خبرگزاری کار ایران

نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان اعلام کرد:

۲۵ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در همایش مقررات ملی ساختمان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۱۱

متقاضیان حضور در همایش مقررات ملی در شیراز می توانند تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به ثبت نام از طریق سایت http: / / www. nbcs. ir اقدام کنند.

نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در همایش مقررات ملی ساختمان ۲۵ بهمن ماه سال جاری می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، مهرداد راستی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ششمین همایش مقررات ملی ساختمان در تاریخ ششم و هفتم اسفندماه سال جاری ابراز داشت: متقاضیان حضور در همایش مقررات ملی در شیراز می توانند تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به ثبت نام از طریق سایتhttp: / / www. nbcs. ir / اقدام کنند.

نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان با بیان اینکه تا کنون بیش از یک هزار نفر برای شرکت در ششمین دوره همایش مقررات ملی ساختمان ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش و ثبت نام از متقاضیان در این دوره از همایش بالغ بر ۲ هزار نفر می باشد.

وی همچنین به ارسال بیش از ۸۰ مقاله داخلی و خارجی تا کنون به دبیرخانه این همایش اشاره کرد و ادامه داد: این مقاله‌ها در بخش‌های عمران، معماری، شهرسازی، تاسیسات و… می باشد.

این مقام مسئول در این راستا بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای در نگارش مقالات همایش مقررات ملی ساختمان تاکید کرد.

مهندس راستی با اشاره به سابقه درخشان و خدمات مناسب استان فارس در موضوعات مربوط به مهندسی ساختمان از استقرار دبیرخانه دائمی همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نگهداری و صنعت ساختمان، نگهداری و فرهنگ بهره برداری، نگهداری و رویکرد های بهینه سازی ساختمان را از جمله اهداف برگزاری ششمین همایش مقررات ملی ساختمان دانست و افزود: از دیگر اهداف این همایش نگهداری و مراقبت از ساختمان از منظر حقوقی، اثر طراحی معماری و شهرسازی بر مقوله نگهداری و مراقبت ساختمانها، آسیب شناسی مبحث۲۲ مقررات ملی ساختمان، مباحثعمومی و… می باشد.

نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان ادامه داد: افزایش عمر مفید و ارتقای کیفیت بهره دهی ساختمان‌ها، کمک به تغییر رویکرد طراحان و سازندگان ساختمان به موضوع مراقبت و نگهداری از ساختمان، جلب مشارکت مراکز علمی و پژوهشی، متخصصان مرتبط با صنعت ساختمان، ایجاد ارتباط گسترده تر بین پژوهشگران و دست و اندرکاران صنعت، آسیب شناسی موانع اجرایی برای تحقق مراقبت و نگهداری بهینه از ساختمان‌ها و… از جمله دیگر اهدافی است که در این همایش مورد بررسی قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز